kontrolka cisnienia oleju -gti

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Hej!

Najwidoczniej masz chlodnice nowego typu... tam tego walca nie bylo, bo byl inny czujnik temperatury - w chlodnicy.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

ja chlodnice wymienialem z czujnik mam wkrecany w chlodnice pod tym przewodem ktory od termostatu idzie i tylko ten
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No to masz nowy typ chlodnicy... ja teraz mam taki i musi mi elektryk przerobic wtyk wentylatorow, bo wlasnie moje wentylatory mialy inny czujnik ktory byl sprzezony z tym walcem ktory jest do chlodnicy przyczepiony.

Jak walec odlaczalem, to wentylator gasl.

Moglem tez zostawic walec podlaczony, ale wentylator odlaczyc.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

no wlasnie jak go odlanczam to gasna wentylatory,bo podlaczylem 2 i teraz to sie ostro grzeje te cos,moze ja tez do elektryka pojade! a co to wogle jest to jakis przekaznik czy wlacznik?
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

wlacznik temperaturowy... cos jak termometr... jak sie nagrzeje to wentylator sie powinien wlaczyc.

Wez szuszarke, i zwyczajnie to zagrzej... wentylator powinien sie wlaczyc! Ale musisz to nagrzac tak do 70-80 stopni... wiec szuszarka moze byc za slaba - moze Opalarka sprawdz.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
przemo
Junior
Posty: 365
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: przemo »

Kaktus pisze: moze Opalarka sprawdz.
no kaktus.... tylko nie opalarka :] to maja byc badania nieniszczace
sprobuj z wrzatkiem, tak pisza w ksiazce, a jesli i to nie pomoze to sprawdz sobie ten czujnik na mierniku elektrycznym,mierzac opor.czujniki te maja ujemny wskaznik temperaturowy-co oznacza ze ze wzrostem temperatury maleje jego opor. pozdro i powodzenia!
205 1.9 D - kupa dymu i smrodu ale pedzi do przodu ;P
p.s. nie drażnij lwa
http://www.przemo.205.pl
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

opalarka to taka mocniejsza suszarka... tam nie ma zadnego ognia itp.. tylko bardzo gorace powietrze!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

teraz to juz mam nowy problem bo uszczelka pod glowica do roboty kolejne pieniadze i czas, jak mialem motocykle to tyle problemow nie bylo
ODPOWIEDZ