LPG - cos nie tak... sam nie wiem
LPG - cos nie tak... sam nie wiem
W moim 205 z instalacja LPG zaczelo sie ostatnio dziac cos co mnie bardzo denerwuje. Przy jezdzie na luzie on gasnie. Niby nic dziwnego, przy instalacji LPG, ale czasem nie zdaze zmienic biegu, a on mi zgasnie... wystarczy sekunda. Przy dojezdzaniu do skrzyzowania.. nawet z predkoscia 20-30km/h po wrzuceniu luzu na 90% mozna byc pewnym, ze zgasnie. W ogole pracuje jakos nie ladnie... ostatnio zostawilem go zapalonego na luzie (przejechalem jakies 10km, wiec silnik byl cieply) i ladowalem do niego bagaz.. stoi minute, dwie i nagle stracil obroty i zgasl. Bardzo szybko sie tez grzeje... po przejechaniu 2-3km potrafi wlaczyc wentylator (jezdze spokojnie). Jeszcze miesiac temu potrafilem normalnie zjechac z wzniesienia na luzie 100-200m bez problemu. Pomozcie.. nie wiem co mam zrobic.
że gaśnie w czasie jazdy to może mieć winę otwór którym wlatuje powietrze do ins. gaz. ja go poprostu zakleiłem, no nie tyle ja co ci co mi ten gaz zakładali i teraz nie mam problemu zgaśnięciem silnika, co do grzania to zgadzam się tym co pisze IGI, nie zakładam że nie sprawdzałeś, ale może kończy sie płyn w chłodnicy?
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
To że gaśnie może też być spowodowane pierdykniętą membraną w reduktorze... ja na 90% mam taką właśnie sytuacje
Ale najpierw jedź do jakiegoś gazownika, niech spróbuje ci wyregulować to wszystko... jakby co to poszukaj też nieszczelności w układzie dolotowym
Ale najpierw jedź do jakiegoś gazownika, niech spróbuje ci wyregulować to wszystko... jakby co to poszukaj też nieszczelności w układzie dolotowym
![Obrazek](http://www.fotoszok.pl/upload/b5cd2a6e.jpg)
![Obrazek](http://ytrc.pl/images/signatures/70713816246baeeedc992d.jpg)
Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem
![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)
- zawodowiecleon81
- Junior
- Posty: 120
- Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am
Panowie!
Z gazem jest tak: Membrana(gazowa) nie moze peknac bo by wogole nie chodzil a wodna jak by pekla to by do kolektora dostala sie woda i lipa. Co do obrotów: nie moze byc przy gazie normalnie wlot powietrza tylko lekko przytluminy by gazu nie rozwiewalo. Nierowne obroty to moze byc zapchany filtr. To co opisujesz ze CI sie grzeje i ma nierowne obroty to jest zle regulacja. Wlasnie u siebie oststnio to mialem. W zimie nic nie bylo zauwazalne a jak sie zrobilo cieplej to wiatrak nion stop. Zle regulacja ilosci gazu do powietrza -- zbyt uboga.
Pozdrawiam
Z gazem jest tak: Membrana(gazowa) nie moze peknac bo by wogole nie chodzil a wodna jak by pekla to by do kolektora dostala sie woda i lipa. Co do obrotów: nie moze byc przy gazie normalnie wlot powietrza tylko lekko przytluminy by gazu nie rozwiewalo. Nierowne obroty to moze byc zapchany filtr. To co opisujesz ze CI sie grzeje i ma nierowne obroty to jest zle regulacja. Wlasnie u siebie oststnio to mialem. W zimie nic nie bylo zauwazalne a jak sie zrobilo cieplej to wiatrak nion stop. Zle regulacja ilosci gazu do powietrza -- zbyt uboga.
Pozdrawiam
niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
Zgadzam się miałem podobnie.że gaśnie w czasie jazdy to może mieć winę otwór którym wlatuje powietrze do ins. gaz. ja go poprostu zakleiłem, no nie tyle ja co ci co mi ten gaz zakładali i teraz nie mam problemu zgaśnięciem silnika, co do grzania to zgadzam się tym co pisze IGI, nie zakładam że nie sprawdzałeś, ale może kończy sie płyn w chłodnicy?
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
mialem identyczna sprawe z gazem jak Ty, dojezdzajac do krzyzowki, redukcja z 4 na 2 i gasl,albo na luzie, wkurzajace bardzo
. Pojechalem wiec do warsztatu gdzie zakladali gaz, wyregulowal cos dokladnie nie wiem co, i jeszcze jedna sprawa bardzo wazna, jest tam rura ktora odprowadza spaliny gazowe, jezeli przez wloty powietrza z przodu maski dostaje sie powietrze to bedzie gasl. Propuje wiec takze dorobic kawalek gumowej rurki i skierowac ja w dol, tak aby nie dostwalo sie powietrze. Chociaz stawiam na zla regulacje.
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
- deejay
- Uzalezniony
- Posty: 900
- Rejestracja: 11 sty wt, 2005 7:37 pm
- Posiadany PUG: 1,6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 3788033
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
albo zbyt bogata mieszanka i go zalewa. Co do wlotu, to przy dobrze dobranym mixerze nie tłumi sie dolotu, tylko kieruje sie go tak aby pęd powietrza nie zdmuchywał gazu (kieruje sie go na dół, lub w błotnik), zapchany filtr - zwiększone spalanie, spadek mocy i nierówna praca. Nie napisałeś jaki masz silnik i jaka to jest instalacja: śruba czy elektronika?zawodowiecleon81 pisze:Panowie!
Z gazem jest tak: Membrana(gazowa) nie moze peknac bo by wogole nie chodzil a wodna jak by pekla to by do kolektora dostala sie woda i lipa. Co do obrotów: nie moze byc przy gazie normalnie wlot powietrza tylko lekko przytluminy by gazu nie rozwiewalo. Nierowne obroty to moze byc zapchany filtr. To co opisujesz ze CI sie grzeje i ma nierowne obroty to jest zle regulacja. Wlasnie u siebie oststnio to mialem. W zimie nic nie bylo zauwazalne a jak sie zrobilo cieplej to wiatrak nion stop. Zle regulacja ilosci gazu do powietrza -- zbyt uboga.
Pozdrawiam