Półośka
Półośka
Padła mi lewa krótka 1,4 XS. Założyłem od 1,1 i pasuje tylko mały myk : 1,1 ma mniejszy zewnętrzny mieszek i dłuższy wieloklin, który wchodzi w piaste. Dzięki tej półośce skasowałem luz na łożysku, czyżby przez ten wieloklin, że jest dłuzszy?? orginał na połowe krótszy wieloklin i nie mogłem skasowć luzu na łożysku. Przez ten luz siadła mi też półośka. Czy na 1.1 długo mogę poszaleć, jest słabsza ?? a wogóle czym one się różnią?
- iveras
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 1660813
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
na moje oko półośki z silników 1.0 - 1.4 nie różnią się niczym. Chodzi o to, że są z silników TU (nie wiem natomiast co mają do tego oznaczenia przy TU ---> 1, 3). Różnice pojawiają się dopiero między silnikami benzynowymi TU, a GTI i Dieselami.
Laik jestem i tylko z leksza liznąłem tą wiedzę, więc inech ktoś upoważniony się wypowie![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Laik jestem i tylko z leksza liznąłem tą wiedzę, więc inech ktoś upoważniony się wypowie
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"