hmm jak jest ogólnie cicho to wszystko jest git ale mozesz aprawdzic szczelnoś miedzi rura a tłumikiem na łaczeniu odpal i przyłuz ręke jak bedzie "wiało" to jest wypalony kołnież na rurze możesz tez popukać ręką w tłumik jak bedzie grzechotać to czyli ze jest wypalony i tak ogólnie możesz go obejrzec czy nie ma dziur i czarnych miejsc wskazujących na przepalenie
powiem szczerze ze nie przykładałem do tego duzej uwagi to było za małolata siedziałem jako pasazer i podziwiałem przyrode (oslo fiordy itp. ładne miejsca)
Dzieki za rade co do wydechu a wracajac do przodu to jest cos co moge sprawdzic pod maska jak pasek klinowy co moge sprawdzic sam ze jest juz zurzyty lub bliski zurzyciu lub jakies kable (elektryka), moze filtr oleju lub cos w tym stylu co moge sprawdzic sam. Juz wiem ze filtr powietrza do kontroli musi isc na pierwszy rzut ale reszta...?
Sprawdź czy masz sprawne koło zapasowe i czy jest napompowane nigdy nei wiadomo kiedy się przyda Pasek rorządu wymienia się co jakieś 90 tyś trzymaj 5 litrów rezerwy w karnistrze i w droge :D:D Kilka zapasowych żarówek Ogólnie zadbana 205 nie sprawia większych problemów
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
sprawdz moze jeszcze szerokosc tarcz hamulcowych (wczoraj u brachola w puga zauwazylem ze ma mniej niz 5mm wiec moga peknac). oryginalnie jest 12mm ale do 7 mozna jezdzic.
Dzieki wielkie za rady. Zapas mam i napompowany bo ju mialem numer z kapciem wiec to zabespieczylem. Co do zarowek tutaj musze miec je zawsze z soba bo nawet jesli ktoras nie dzial a mnie Panowie Uprzejmi zatrzymaja to jak nie bede mial na zmiane to mi rachunek przysla do doma A jak bede mial to tylko kaza na poczekaniu zminic i zwroca uwage. Wiec od poczatku woze full zestaw w bagazniku jak i bezpieczniki