Kontrola po dlugiej trasie

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
GrzegorzWicher

Post autor: GrzegorzWicher »

A miales problemy na wysokosciach (opisuje to w rownoleglym watku) ze ci przygasal i tracil moc ?


I gdzie byles ?


Grzegorz
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

hmm jak jest ogólnie cicho to wszystko jest git ale mozesz aprawdzic szczelnoś miedzi rura a tłumikiem na łaczeniu odpal i przyłuz ręke jak bedzie "wiało" to jest wypalony kołnież na rurze możesz tez popukać ręką w tłumik jak bedzie grzechotać to czyli ze jest wypalony i tak ogólnie możesz go obejrzec czy nie ma dziur i czarnych miejsc wskazujących na przepalenie
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

powiem szczerze ze nie przykładałem do tego duzej uwagi to było za małolata siedziałem jako pasazer i podziwiałem przyrode (oslo fiordy itp. ładne miejsca)
GrzegorzWicher

Post autor: GrzegorzWicher »

Dzieki za rade co do wydechu a wracajac do przodu to jest cos co moge sprawdzic pod maska jak pasek klinowy co moge sprawdzic sam ze jest juz zurzyty lub bliski zurzyciu lub jakies kable (elektryka), moze filtr oleju lub cos w tym stylu co moge sprawdzic sam. Juz wiem ze filtr powietrza do kontroli musi isc na pierwszy rzut ale reszta...?

Pozdrawim
Grzegorz
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

Pasek klinowy warto mięć zapasowy :) A co do filtra oleju to wymienie sie go najlepiej razem z olejem po przejechaniu jakiś 10-15 tys km
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
GrzegorzWicher

Post autor: GrzegorzWicher »

Ok dzieki za rade z paskiem klinowym bo szczeze sie przyznajac nie mialem zapasowego.

Jesli jeszcze cos pisz smialo nawet najm,mnijsza rzecz ktora ci sie nasuwa na mysl.

Pozdrawiam
Grzegorz
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

Sprawdź czy masz sprawne koło zapasowe i czy jest napompowane nigdy nei wiadomo kiedy się przyda :) Pasek rorządu wymienia się co jakieś 90 tyś :) trzymaj 5 litrów rezerwy w karnistrze i w droge :D:D:D Kilka zapasowych żarówek :) Ogólnie zadbana 205 nie sprawia większych problemów :) :mrgreen:
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
Awatar użytkownika
bipi
Junior
Posty: 451
Rejestracja: 25 mar czw, 2004 2:49 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz/Kraków
Kontakt:

Post autor: bipi »

sprawdz moze jeszcze szerokosc tarcz hamulcowych (wczoraj u brachola w puga zauwazylem ze ma mniej niz 5mm wiec moga peknac). oryginalnie jest 12mm ale do 7 mozna jezdzic.
bipi.205.pl
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

no koło tak dzis niestety musiałem załozyć kurde załozyłem 2 tyg temu nowe opony i juz przebita blachowkręt mi sie wbił i własnie wymieniłem na zapas :lol: :lol:
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

No to szkoda nowej oponki teraz zapas trzeba wykombinować :) :mrgreen:
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

hehe jutro dam do wulkanizacji albo sam ja zawulkanizuje a dzien bez zapasu się przemęcze hehe a musze dzis jechac
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

No chyba że tak to półbiedy :) :mrgreen:
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
GrzegorzWicher

Post autor: GrzegorzWicher »

Dzieki wielkie za rady. Zapas mam i napompowany bo ju mialem numer z kapciem wiec to zabespieczylem. Co do zarowek tutaj musze miec je zawsze z soba bo nawet jesli ktoras nie dzial a mnie Panowie Uprzejmi zatrzymaja to jak nie bede mial na zmiane to mi rachunek przysla do doma :) A jak bede mial to tylko kaza na poczekaniu zminic i zwroca uwage. Wiec od poczatku woze full zestaw w bagazniku jak i bezpieczniki :)

Niemniej jednak dzieki za radey :)

Pozdrawiam
Grzegorz
ODPOWIEDZ