troche skomplikowane pytanko:) GTI
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
Piwel tutaj ma racje, Jetronic ma kompletnie inna przeplywke niz Motonic (wygladaj prawie identycznie) i po tym latwo rozpoznac z czym ma sie do czynienia.
Peugeot 205 GRIFFE Sliczny zielony i z sercem lwa
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- xonax
- Junior
- Posty: 263
- Rejestracja: 16 sty pn, 2006 7:35 pm
- Posiadany PUG: 309 gti, audi b2 coupe
- Numer Gadu-gadu: 1366687
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
potwierdzam mam bxa gti na motronicu z 12 czerwca 89 roku i cewka jest przykrecona do sciany grodziowej z dokumentacji na stronie klubu citroena mam niby 123 KM i 167 Nm, byly rowniez bxy na jetronicu LE3 ktore posiadaly 125KM i 170 Nm ps: serwa to tam raczej nie mamsamer pisze:Zowa, dzisiaj bylem u kumpla, co ma BXa na motronicu 122KM i otworzylem maske, tez ma cewke kolo serwo. Czyli tak wynika ze pierwsze motronici nie mialy cewki na kolektorze.
Pozdro
LENC AUTO Części do Samochodów Francuskich Citroen Peugeot Renault
Opole ul. Mieszka I-go 11
tel. 77-4367001
gg 1366687
www.lencauto.pl
sklep@lencauto.pl
Opole ul. Mieszka I-go 11
tel. 77-4367001
gg 1366687
www.lencauto.pl
sklep@lencauto.pl
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Tak ale BX mimo ze silnik ma tak samo oznaczony, posiada inny silnik niz 205 czy 405, stad tez roznice w mocy i momencie, i w obrotach przy jakich sa osiagane.
Roznica tkwi przedewszystkim w walkach rozrzadu.
Roznica tkwi przedewszystkim w walkach rozrzadu.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no i teraz pytanie: czy komputer o numerze 261 200 162 mógł być również stosowany w 205 i czy zastosowanie takiego komputera może powodować mulenie silnika bo jest on nieznacznie inaczej zaprogramowany?
Banita! A Tobie jak chodzi na takim kompie?
Banita! A Tobie jak chodzi na takim kompie?
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Troche szarpie od jalowych 2,5K (to chyba te pier.. swiece boscha bo wyglada jakby cos z zaplonem i po ich zalozeniu zaczal tak robic- zbieg okolicznosci to chyba nie jest...)
Poza tym elegancko z padnietym(nie dzialalo wzbogacenie) czujnikiem polozenia przepustnicy i z odlaczona lambda w trybie awaryjnym -8,5 do setki. Po zrobieniu czujnika i zalozeniu nowej sondy czasy od 6.93 do 7,5
Poza tym elegancko z padnietym(nie dzialalo wzbogacenie) czujnikiem polozenia przepustnicy i z odlaczona lambda w trybie awaryjnym -8,5 do setki. Po zrobieniu czujnika i zalozeniu nowej sondy czasy od 6.93 do 7,5
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 31 maja śr, 2023 2:47 pm
- Posiadany PUG: 309 1.9 DFZ automat i Citroëny
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: troche skomplikowane pytanko:) GTI
Hej czytam tematy różne na stronie. Fajna kopalnia wiedzy.
Nie mogę znaleźć jak rozróżnić motronic od jetronic po przepływce ? Ktoś podpowie
Nie mogę znaleźć jak rozróżnić motronic od jetronic po przepływce ? Ktoś podpowie
- szysz61
- Junior
- Posty: 160
- Rejestracja: 05 wrz śr, 2012 10:10 pm
- Posiadany PUG: 205 RG 1990, 205 cabrio RG 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kościerzyna
Re: troche skomplikowane pytanko:) GTI
Według mnie jetronic ma luźną( brązową) wtyczkę od czujnika położenia wał, która jest zamocowana przy cewce.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 31 maja śr, 2023 2:47 pm
- Posiadany PUG: 309 1.9 DFZ automat i Citroëny
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: troche skomplikowane pytanko:) GTI
Oki zobaczę jak jest u mnie. Cewkę mam długą walcowatą obok serwa.
Ostatnio coś ciężko odpala. Początkowo było to sporadycznie teraz jest coraz częściej. Mam dwa tropy. Szkoda że gdy miałem ecu wyjęte nie spisałem numerów.
Ostatnio coś ciężko odpala. Początkowo było to sporadycznie teraz jest coraz częściej. Mam dwa tropy. Szkoda że gdy miałem ecu wyjęte nie spisałem numerów.
- szysz61
- Junior
- Posty: 160
- Rejestracja: 05 wrz śr, 2012 10:10 pm
- Posiadany PUG: 205 RG 1990, 205 cabrio RG 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kościerzyna
Re: troche skomplikowane pytanko:) GTI
Moja podpowiedź dotyczyła silnika 1,4 TU3M 75 KM
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 31 maja śr, 2023 2:47 pm
- Posiadany PUG: 309 1.9 DFZ automat i Citroëny
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: troche skomplikowane pytanko:) GTI
A tak to się zgadza tam to jest niewykorzystana wtyczka w TU. Ja czujnik położenia wału mam.
W TU to z tego co kojarzę z reguły był gaźnik lub wtrysk jednopunktowy Bosch.
W TU to z tego co kojarzę z reguły był gaźnik lub wtrysk jednopunktowy Bosch.