troche skomplikowane pytanko:) GTI

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

hmmm... ciekawe czyj to taki 'popieprzony' :D:D [prawie tak jak mój]

zowa... z tymi samochodami wszystko jest możliwe... pamiętaj - WSZYSTKO ;)
Obrazek  Obrazek


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem 8)7
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Post autor: Przecinak »

Piwel tutaj ma racje, Jetronic ma kompletnie inna przeplywke niz Motonic (wygladaj prawie identycznie) i po tym latwo rozpoznac z czym ma sie do czynienia.
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Zgadza sie, chyba ze masz silnik bez osprzetu w garazu, albo ktos kiedys dal zla przeplywke -w koncu pewien fragment historii samochodu zawsze bedzie owiany tajemnica
Awatar użytkownika
xonax
Junior
Posty: 263
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 7:35 pm
Posiadany PUG: 309 gti, audi b2 coupe
Numer Gadu-gadu: 1366687
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: xonax »

samer pisze:Zowa, dzisiaj bylem u kumpla, co ma BXa na motronicu 122KM i otworzylem maske, tez ma cewke kolo serwo. Czyli tak wynika ze pierwsze motronici nie mialy cewki na kolektorze.

Pozdro
potwierdzam mam bxa gti na motronicu z 12 czerwca 89 roku i cewka jest przykrecona do sciany grodziowej :) z dokumentacji na stronie klubu citroena mam niby 123 KM i 167 Nm, byly rowniez bxy na jetronicu LE3 ktore posiadaly 125KM i 170 Nm ps: serwa to tam raczej nie mam :wink:
LENC AUTO Części do Samochodów Francuskich Citroen Peugeot Renault
Opole ul. Mieszka I-go 11
tel. 77-4367001
gg 1366687
www.lencauto.pl
sklep@lencauto.pl
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Tak ale BX mimo ze silnik ma tak samo oznaczony, posiada inny silnik niz 205 czy 405, stad tez roznice w mocy i momencie, i w obrotach przy jakich sa osiagane.

Roznica tkwi przedewszystkim w walkach rozrzadu.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

no i teraz pytanie: czy komputer o numerze 261 200 162 mógł być również stosowany w 205 i czy zastosowanie takiego komputera może powodować mulenie silnika bo jest on nieznacznie inaczej zaprogramowany?

Banita! A Tobie jak chodzi na takim kompie?
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Troche szarpie od jalowych 2,5K (to chyba te pier.. swiece boscha bo wyglada jakby cos z zaplonem i po ich zalozeniu zaczal tak robic- zbieg okolicznosci to chyba nie jest...)

Poza tym elegancko z padnietym(nie dzialalo wzbogacenie) czujnikiem polozenia przepustnicy i z odlaczona lambda w trybie awaryjnym -8,5 do setki. Po zrobieniu czujnika i zalozeniu nowej sondy czasy od 6.93 do 7,5
tomus789
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 31 maja śr, 2023 2:47 pm
Posiadany PUG: 309 1.9 DFZ automat i Citroëny
Numer Gadu-gadu: 0

Re: troche skomplikowane pytanko:) GTI

Post autor: tomus789 »

Hej czytam tematy różne na stronie. Fajna kopalnia wiedzy.

Nie mogę znaleźć jak rozróżnić motronic od jetronic po przepływce ? Ktoś podpowie 😃
Awatar użytkownika
szysz61
Junior
Posty: 160
Rejestracja: 05 wrz śr, 2012 10:10 pm
Posiadany PUG: 205 RG 1990, 205 cabrio RG 1992
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kościerzyna

Re: troche skomplikowane pytanko:) GTI

Post autor: szysz61 »

Według mnie jetronic ma luźną( brązową) wtyczkę od czujnika położenia wał, która jest zamocowana przy cewce.
tomus789
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 31 maja śr, 2023 2:47 pm
Posiadany PUG: 309 1.9 DFZ automat i Citroëny
Numer Gadu-gadu: 0

Re: troche skomplikowane pytanko:) GTI

Post autor: tomus789 »

Oki zobaczę jak jest u mnie. Cewkę mam długą walcowatą obok serwa.
Ostatnio coś ciężko odpala. Początkowo było to sporadycznie teraz jest coraz częściej. Mam dwa tropy. Szkoda że gdy miałem ecu wyjęte nie spisałem numerów.
Awatar użytkownika
szysz61
Junior
Posty: 160
Rejestracja: 05 wrz śr, 2012 10:10 pm
Posiadany PUG: 205 RG 1990, 205 cabrio RG 1992
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kościerzyna

Re: troche skomplikowane pytanko:) GTI

Post autor: szysz61 »

Moja podpowiedź dotyczyła silnika 1,4 TU3M 75 KM
tomus789
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 31 maja śr, 2023 2:47 pm
Posiadany PUG: 309 1.9 DFZ automat i Citroëny
Numer Gadu-gadu: 0

Re: troche skomplikowane pytanko:) GTI

Post autor: tomus789 »

A tak to się zgadza tam to jest niewykorzystana wtyczka w TU. Ja czujnik położenia wału mam.
W TU to z tego co kojarzę z reguły był gaźnik lub wtrysk jednopunktowy Bosch.
ODPOWIEDZ