Zaciski jaki klucz.

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
0000

Zaciski jaki klucz.

Post autor: 0000 »

Właśnie biore się za hamulce (bendix) tylko jakim kluczem odkrecić zaciski może macie jakieś pomysły i sposoby na odkrecenie .
Awatar użytkownika
Michal
Junior
Posty: 465
Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Michal »

Ja mam jeden... najlepiej zaciski odkrecic kluczem ktory bedzie pasowal do glowki sruby... jezeli klucz bedzie wiekszy albo mniejszy to nie odkrecisz... I taka mala rada: najlepiej bedzie jak bedziesz krecil w lewo...
Moj profil -> http://www.Michal.205.pl
Automobilklub Galicyjski -> http://www.agalicyjski.pl
invictus

Post autor: invictus »

krecic w lewo sie nie da bo to zalezy jak patrzysz... gora idzie w lewo a dol w prawo (:shock: ) powinno sie krecic przeciwnie do ruchu wskazowek zegara :lol: :lol: :lol: :lol:

Ale z tego co pamietam to w bendix'ie to jak otworzysz beben to szczeki sie wyciaga a nie wykreca

Natomiast z przodu to sa 2x17albo 18 (chyba)
Ostatnio zmieniony 05 cze ndz, 2005 9:15 pm przez invictus, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

ale to nie o szczęki chodzi tylko o zacisk :)
invictus

Post autor: invictus »

Fuckt nie doczytalem sie :oops: :oops:
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

tam jest taka śruba pięciokątna, widziałem nasadki do zacisków peugeota na allegro
invictus

Post autor: invictus »

Faktycznie zapomnialem ze jak mialem diesel'a to nie moglem tego g**** odkrecic!!
W GTi mam normalne sruby
Pozostaje albo znalezc kogos kto ma klucz 5-katny albo przyspawac do nich nakretki 6-katne
Ewentualnie bosch'em zeszlifowac ja tak zeby kwadrat wyszedl, tylko polewc co chwile woda zeby sruby nie rozhartowac a to troche zmudne bo te sruby sa twarde
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

dziwne to rozwiązanie jest nieco to fakt, czasem odkręcić to nie lada problem :?
invictus

Post autor: invictus »

To rozwiazanie jest po to by serwis mial jak zarobic wszyscy wiedza ze francuzi to egoisci :mrgreen: :mrgreen: :P
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

przeciez taka srube mozna odkreci francuzem :D
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
invictus

Post autor: invictus »

Kaktus pisze:przeciez taka srube mozna odkreci francuzem :D
Mowilem ze egoisci!!

A tak na powaznie to nie idzie.
W diesel'u probowalem ale jak jest mocno dokrecona to nie da rady, obslizgiwal sie.
Ale mors to co innego.... to mi podsunales a nie wpadlem na tak e oczywiste rozwiazanie hydrauliczne
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

ja nie mogę :D no żeby wymyślić taką śrubę i różne podobne dziwne francuskie rzeczy, a później trzeba do tego klucze specjalne konstrułować :) ach ta Francja :mrgreen: ślimaki, wino, ślimaki.... :mrgreen:
ODPOWIEDZ