TŁUMIK I OLEJ

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

invictus pisze:A wiesz ile kosztuje orynalny wydech np sebringa?? :P
Nie wiem ile kosztuje sebring ale wiem ze remus do puga 205 1.8 diesel (XUD7) kosztuje ok. 260 euro + vat. XUD9 pewnie tez podobnie.
No i oczywiscie doliczyc koszt wysylki z Austrii :wink:

Mowie oczywiscie o samym tlumiku koncowym
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator :twisted:

Jest - VW ;)
invictus

Post autor: invictus »

no sebring podobnie... iwec czy warto bawic sie w jakies szopospawy konstrukcujne?? :wink:
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Chłopak wyraźnie chce mieć tylko inny dźwięk a Wy straszycie jakby miał od tego wogóle przestac jeździć....
Szersze i większe kapcie też osiągów nie poprawiają (uogólniając...) a nikt nie krzyczy.
Ostatni tłumik to przecież nie aż taka duża modyfikacja i sam zwykły głośniejszy przelotowy tłumik zadużo nie namiesza prócz dźwięku...
I nie wiem w sumie czy tak jest, ale wydaje mi się, że w dieselu wydech jest mniej istotny... chyba mniej można zapsuć...może ze względu na zupełnie otwarty dolot bez przepustnicy... ?....
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
invictus

Post autor: invictus »

Mniej mozna zepsuc -fakt (glownie wlasna reputacja jak zle dobierze sie :wink:)
A sposob najprostszy i nie wymagajacy nakladow finansowych - ostry srubokret :wink:
Awatar użytkownika
sroger
Nowicjusz
Posty: 99
Rejestracja: 22 maja ndz, 2005 11:29 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sroger »

Dzięki tomek za wsparcie :lol:
Chce mieć poprostu ładny dźwięk i żeby dobrze się prezentował,ale żeby silnik nie tracił osiągów.
Peugeot 205 , 1.8 diesel , 1984r. , 60KM
invictus

Post autor: invictus »

No to polski WM (czy cos takiego) podobnego, spytam kumpla bo on mial wlasnie cos polskiego i niedrogiego co ladnie brzmialo ale to pojutrze
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

KM
Firma z Olsztyna
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator :twisted:

Jest - VW ;)
invictus

Post autor: invictus »

No to chyba to.. ale glowy nie dam wiec zapytam
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

KM - Krzysztof Malon
Awatar użytkownika
sroger
Nowicjusz
Posty: 99
Rejestracja: 22 maja ndz, 2005 11:29 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sroger »

KM MALON widziałem te tłumiki , całkiem fajnie się prezentuja i nie są za drogie,ale słyszałem że nie są też najlepsze.
Kto się wypowie na temat właściwości tych tłumików??? :?: :?: :?:
Peugeot 205 , 1.8 diesel , 1984r. , 60KM
u-boat

Post autor: u-boat »

mój mechanik coś mi pierdzielił ostatnio o sondzie lambda w moim aucie, wiec ją mam :)
ODPOWIEDZ