Pytanie o skrzynie cd :)
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Pytanie o skrzynie cd :)
Nie orientujecie sie przypadkiem czy przelozenie glowne skrzyni biegow z 405 MI16 (przelozenie 4.429) pasowalo by do skrzyni z Peugeota 205 1.6 GTI ??
A moze ktos ma do sprzedania takie fajniutkie krotkie przelozenie do 205 1.6 GTI??
Bo mje 4.063 jest dla mnie zdecydowanie za dlugie
A moze ktos ma do sprzedania takie fajniutkie krotkie przelozenie do 205 1.6 GTI??
Bo mje 4.063 jest dla mnie zdecydowanie za dlugie
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Oki odpowiem sobie sam, byc moze komus sie to kiedys przyda!
Przelozenie glowne (62/14) z 405 MI16 pasuje do 205 1.6 GTI.
Obydwa te samochody maja takie same skrzynie (BE1 lub BE3 w zaleznosci od roku produkcji)
Skrzynie roznia sie bebechami, ale ich konstrukcja jest taka sama, punkty mocowan itp.
Taka sama skrzynie ma takze np. Citroen BX 1.9 GTI - o dokladnie takim samym przelozeniu glownym jak MI16.
Przelozenie glowne (62/14) z 405 MI16 pasuje do 205 1.6 GTI.
Obydwa te samochody maja takie same skrzynie (BE1 lub BE3 w zaleznosci od roku produkcji)
Skrzynie roznia sie bebechami, ale ich konstrukcja jest taka sama, punkty mocowan itp.
Taka sama skrzynie ma takze np. Citroen BX 1.9 GTI - o dokladnie takim samym przelozeniu glownym jak MI16.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Aby wyjac przelozenie glowne, trzeba zdjac i rozkrecic cala skrzynie, poniewaz przelozenie glowne sklada sie z 2 elementow, jeden z nich to duze kolo zebate, ktore jest takze elementem dyferencjalu. Drugi element przelozenie glownego, to walek zakonczony malym kolem zebatym, na tym walku znajduja sie takze (sa nakladane) kola zebate od poszczegolnych biegow.
Byc moze bede mial do sprzedania przelozenie 65/16 pasujace do 205 GTi (skrzyn BE1 i BE3) - jezeli sie wsadzi takie przeloenie do np 205 1.9 GTI to samochod bedzie lepiej przyspieszal ale bedzie mnial mniejsza predkosc maksymalna.
Ja w tej chwili wkladam 62/14 - czyli jeszcze krotsze - pozwoli mi to zejsc okolo 1 do 1,5 sekundy w przyspieszeniu od 0 do 100KM/h ale zato Vmax spadnie z 196 do 170 km/h
Jak w koncu poskladam moj agrupowy silniczek to powinno byc jescze mniej do 100 Ale to plany na zime... narazie trzeba Gore SwAnny pojechac
Byc moze bede mial do sprzedania przelozenie 65/16 pasujace do 205 GTi (skrzyn BE1 i BE3) - jezeli sie wsadzi takie przeloenie do np 205 1.9 GTI to samochod bedzie lepiej przyspieszal ale bedzie mnial mniejsza predkosc maksymalna.
Ja w tej chwili wkladam 62/14 - czyli jeszcze krotsze - pozwoli mi to zejsc okolo 1 do 1,5 sekundy w przyspieszeniu od 0 do 100KM/h ale zato Vmax spadnie z 196 do 170 km/h
Jak w koncu poskladam moj agrupowy silniczek to powinno byc jescze mniej do 100 Ale to plany na zime... narazie trzeba Gore SwAnny pojechac
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Nie ma oznaczen ... oznaczenia masz na biegach
MI 16 ma skrzynie BE3 tak samo jak Pugi ... wiec bebechami mozna wachlowac... ale przelozenie glowne z MI16 i 1,2,3,4 z 205 to na ulice nie jest dobre rozwiazanie.... bo skrzynia jest za krotka na ulice
na 4 masz Vmax okolo 135km/h a na 5 - 170 przy 6000obr
MI 16 ma skrzynie BE3 tak samo jak Pugi ... wiec bebechami mozna wachlowac... ale przelozenie glowne z MI16 i 1,2,3,4 z 205 to na ulice nie jest dobre rozwiazanie.... bo skrzynia jest za krotka na ulice
na 4 masz Vmax okolo 135km/h a na 5 - 170 przy 6000obr
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- ZoNNk
- Junior
- Posty: 231
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
temu mysle o wrzoceniu 5 z mi 16 bo zebatka ma napewno rozmiar ktory powoduje to ze bieg bedzie(tak na oko) odpowiadał biegowi 5 na starym przełozeniu a wiec da sie jezdzic po miescie (w mi 16 przy okolo 7 tys obrotow na 5 jest ponad 200 km/h wiec 205 moze nie miec mocy zeby dokrecic sie do maksymalnych obrotow ale pomimo tego 180 pare powinien jechac). a zalezy mi na poprawie buta z miejscaKaktus pisze:Nie ma oznaczen ... oznaczenia masz na biegach
MI 16 ma skrzynie BE3 tak samo jak Pugi ... wiec bebechami mozna wachlowac... ale przelozenie glowne z MI16 i 1,2,3,4 z 205 to na ulice nie jest dobre rozwiazanie.... bo skrzynia jest za krotka na ulice
na 4 masz Vmax okolo 135km/h a na 5 - 170 przy 6000obr
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Mi chodzi o to ze jezeli jezdzi sie ciagle po miescie, to skracanie skrzyni nie ma sensu, bo sie ciagle wachluje biegami w jedna i druga strone... rozumiem wlozenie 4,063 do skrzyni z 1.9 ale 4.4 to juz troche duzo... ale kazdy lubi to co lubi
Ja mam wlasnie 4.4 i jest git, choc po miescie to nie raz az meczace sie robi heh
Ja mam wlasnie 4.4 i jest git, choc po miescie to nie raz az meczace sie robi heh
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- ZoNNk
- Junior
- Posty: 231
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kaktus pisze:Mi chodzi o to ze jezeli jezdzi sie ciagle po miescie, to skracanie skrzyni nie ma sensu, bo sie ciagle wachluje biegami w jedna i druga strone... rozumiem wlozenie 4,063 do skrzyni z 1.9 ale 4.4 to juz troche duzo... ale kazdy lubi to co lubi
Ja mam wlasnie 4.4 i jest git, choc po miescie to nie raz az meczace sie robi heh
ja dosyc mało jezdze po miescie a najwiecej dom - lotnisko (cos w rodzaju treningu)- cpn - dom
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No to w takim razie polecam te przelozenie 4.4 Ale truudno jest je dostac...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora