Monowtrysk rozbieranie
Monowtrysk rozbieranie
Kto rozbierał kiedys monowtrysk a dokłądnie czy ktoś wyciagął kiedykolwiek przepustnice i wałek na którym jest zamontowana. Pytam bo dzis zamierzam wymienić ten wałek z tymi drucikami co po potencjometrze chodza i nie wiem czy tam nie ma jakis pułapek. Nie chce rozkręcic i czegos popsuć przy okazji bo i tak z ta przepustnica i tym potencjometrem mam juz dosc.
O objawach juz moge powiedzieć, szarpał na benzynie, potem przestał wogól ena benzynie jeździć, albo dostawał 7 tysi obrotów od razu. Komputron pokazał błąd potencjometra. Stary jak zdjałem to miał wyjeżdzone ścieżki, zmieniłem na nowy. Pojeździł było super i zaczęły sie kłopoty z odpalaniem raz na ciepłym źle odpalał potem na zimnym, pływały wolne obroty. Odkręciłem potencjometr i sie okazało ze blaszki co po nim jezdza sa pokrzywione, poprostowałem ale wiele to nie pomogło. mam zapasową oske przepustnicy z tymi blaszkami i spróbuje je podmienić bo ni echciałbym całego wtrysku kupować. Napisze jutro jak mi sie uda
U mnie jest podobnie, niechce zapalić rano jak jest zimny jak zapali to przez jakies 8 km jedzie i się dusi i gasnie na biegu jalowym, nieraz na cieplym ale to rzadkosc myśliś ze to potecjometr, poprostu ja mu na gaz a on uuuuuuu wyje i zwalnia i zamoment szarnie i ciągnie i zachwile to samo. jak ten potencjometr sie sciaga prosze o jakies zdjecia Dzieki
Dobra rozebrałem normalnie nie ma jakis puąłpek odkreca się z jednej strony śrube co trzyma sprezyne i zaczep do linki gazu z drugiej zdejmuje sie ten potencjometr. Putbill jak staniesz naprzeciw wozu to potencjometr masz po prawej stronie wtrysku wchodzi tam szeroka wtyczka z czterema kablami wyjmujesz wtyczke. i Odkręcasz 4 troxy. Jedyny problem to było wykręcenie samej przepustnicy jedna sruba nie dała sie wykrecic i musiałem rozwiertu dokonać. Wymieniłem wszystko złożyłem i co? A wielkie g.. no niby sie cos poprawiło na pocżatku po czym koniec niespodzianek, znowu albo powoli spadaj aobroty albo spadna tak ze prawie przygasa i powoli wzrosna do 900 albo osyluja koło 900 i nierówno chodzi. Nie wiem czy nie wymienie całego tego gównianego wtrysku, cos gestapowcy z Boscha sie nie postarali przy projektowaniu tego.
- dziambel04
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: 18 maja śr, 2005 4:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
hej!! widza ze mocie te sam problem co jo ale tysz robil przepustnica i dali to samo!! ale najprawdopodobnie cza sprawdzic jeszcze czy nie jest uszkodzony przekaznik pompy paliwa, uszkodzony zawór powietrza dodatkowego lub przepływomierz powietrza. to jest to co sie dowiedziol w warsztacie. ale jeszcze nic nie probowol robic w moim.