mam książeczkę spawacza i wiem co nieco na temat spawania. Czy mówią Ci coś terminy wygrzewanie po spawaniu, spawanie w osłonie, wyrzażanie. Bo oni często to stosują żeby spaw był elastyczny a nie zhartowany bo wiele rzeczy ludziom się juś urwało bo zapomnieli o takiej drobnostce...Oczywiście wiele takich konstrukcji jeździ wiecznie tylko chodzi mi o to ze gra niewarta świeczki. Bele kupisz zużytą za 100-150 zł do tego dasz 380-420 zł za komplet naprawczy, albo zrobisz to w domu - 0 zł albo w warsztacie -100-150 zł. A teraz policz sobie ze musisz kupic bele od Audi, potem ją ciąć i przerabiać, na 99% będziesz miał malutki skosik po spawanku co da sie odczuć powyżej 120 km/h w postaci lekkich drgań a czasami wręcz trzepotania. A ile dołożysz do amorów spędzając długie godziny na testach bo cały czas jest coś nie tak to tego sie nie da policzyć.
Oczywiście do odważnych świat nalezy i moze okaże się to prostsze niż ja myśle i potem wszyscy będa korzystać z Twojego doświadczenia
Ja ogólnie też lubie czasami coś przerobić mimo że kalkulator mówi mi że się nie opłaca - bo jak się uda to jest cool.