Wydech

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Nmike ma racje!

Jezeli wszystko powymieniasz, lacznie z tlokami i cylindrami to powinno byc GIT :)

Ja jestem ciekaw ile moj ma PS, ale na pewno nie 115... moze bedzie mial te 115 jak po zimie zaloze mu te glowice ktora robie.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: olo

Post autor: Mav309 »

NMike pisze:Na hamowni jeszcze nie byłem, silnik jest w częściach. Stare silniki mają mniej mocy, przez zużycie części, "zawalenie" układów sadzą. Jeśli się wymienia, czyści, rozkręca silniczek, to w celu wyczyszczenia i wprowadzenia poprawek, mój wraca do swoich dawnych lat--> pod każdym względem-------------> będzie niemal jak nówka, a nawet lepiej...
No jesli to taka generalka... to trzymam kciuki na hamowni...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
ODPOWIEDZ