a co to za problem podnieść koło do góry i poruszać lewo-prawo (jak będzie luz to jest wyruchany sworzeń wahacza), góra dół (luz na łożysku) a przy okazji sprawdzisz sobie gałki czy nie mają luzów. Poruszaj kierownicą prawo-lewo szybkie, krótkie ruchy jak będzie luz to gałki. Możesz mieć poluzowany lub wybity krzyżak łączący przekładnie z kolumną pod maską, to też trzeba sprawdzić
pozdro
rzuca przednimi kolami
Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Wróć do „Stare forum techniczne”
Przejdź do
- Forum Ogólne
- ↳ Ogólne
- ↳ Po godzinach
- ↳ Zloty / Spoty / Zawody
- Projekty / Nasze Samochody / Modyfikacje
- ↳ Większe Projekty Forumowiczów
- ↳ Nasze auta
- ↳ Inne Projekty / Prezentacje
- ↳ Modyfikacje / Tuning / Car Audio
- Pielęgnacja samochodu
- ↳ Mycie, polerowanie, woskowanie
- ↳ Produkty
- ↳ Efekty
- ↳ Zabezpieczenia antykorozyjne
- Forum techniczne
- ↳ Stare forum techniczne
- ↳ Silniki XU,skrzynie biegow serwis / naprawa / modyfikacje.
- ↳ Silniki TU, skrzynie biegow, serwis / naprawa / modyfikacje.
- ↳ Silniki XY, XW - skrzynie biegow serwis / naprawa / modyfikacje.
- ↳ Układy wydechowe
- ↳ Ukl. hamulcowy, zawieszenie, ukl. sterowniczy.
- ↳ Nadwozie, wnetrze oraz modyfikacje wewnatrz auta
- ↳ Czesci i akcesoria
- ↳ Archiwum - Techniczne
- Sprawy organizacyjne