Nie grzeb
To co piszesz o przydlawieniu przy przyspieszaniu to bedzie lewe powietrze -ta sama przyczyna
Sprawdz dokladnie weze idace do kolektora ssacego czy nie sa spekanie (od serwa, odmy, powietrza dodatkowego...) Sprawdz czy kolektor sie nie odkrecil itp.
Spadające obroty
Domowy sposób na sprawdzenie szczelności dolotu-Uruchom silnik weź słoik z benzyną i pędzelek,maczaj go w benzynie i smaruj wszystkie połączenia na dolocie a także podejrzane miejsca.Jeżeli podczas smarowania na chwilę wzrosną obroty to możesz być pewien że w tym miejscu silnik zasysa lewe powietrze.
Dzięki, dzięki !!!
Sprawdze to na 100% jeszcze w tym tygodniu !!
Lecz jeszcze male pytanko czy tzw. lewe powietrze moze byc zasysane rowniez nieszczelnym korkiem wlewu oleju (na korku jest miejsce na dwie gumowe uszczelki, pierscienie gumowe) ja w tym miejscu nie mam nic !!!
moze to jest przyczyną ...? jak myslicie ?
Sprawdze to na 100% jeszcze w tym tygodniu !!
Lecz jeszcze male pytanko czy tzw. lewe powietrze moze byc zasysane rowniez nieszczelnym korkiem wlewu oleju (na korku jest miejsce na dwie gumowe uszczelki, pierscienie gumowe) ja w tym miejscu nie mam nic !!!
moze to jest przyczyną ...? jak myslicie ?
Niech Was ogarnie wszechobecny luz!!!
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Rozwiazanie problemu: obrocona panewka korbowodowa, ktora powodowala przy rozgrzanym silniku takie opory na wale, ze nawet rozrusznikiem ledwo dalo sie krecic.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora