Spadające obroty

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
invictus

Post autor: invictus »

Nie grzeb
To co piszesz o przydlawieniu przy przyspieszaniu to bedzie lewe powietrze -ta sama przyczyna

Sprawdz dokladnie weze idace do kolektora ssacego czy nie sa spekanie (od serwa, odmy, powietrza dodatkowego...) Sprawdz czy kolektor sie nie odkrecil :wink: itp.
rafi

Post autor: rafi »

Domowy sposób na sprawdzenie szczelności dolotu-Uruchom silnik weź słoik z benzyną i pędzelek,maczaj go w benzynie i smaruj wszystkie połączenia na dolocie a także podejrzane miejsca.Jeżeli podczas smarowania na chwilę wzrosną obroty to możesz być pewien że w tym miejscu silnik zasysa lewe powietrze.
Awatar użytkownika
Biker
Junior
Posty: 108
Rejestracja: 08 cze śr, 2005 4:27 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Biker »

Dzięki, dzięki !!!
Sprawdze to na 100% jeszcze w tym tygodniu !!
Lecz jeszcze male pytanko czy tzw. lewe powietrze moze byc zasysane rowniez nieszczelnym korkiem wlewu oleju (na korku jest miejsce na dwie gumowe uszczelki, pierscienie gumowe) ja w tym miejscu nie mam nic !!!
moze to jest przyczyną ...? jak myslicie ?
Niech Was ogarnie wszechobecny luz!!!
invictus

Post autor: invictus »

Moze- mowilem odma -a korek zatyka odme
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Rozwiazanie problemu: obrocona panewka korbowodowa, ktora powodowala przy rozgrzanym silniku takie opory na wale, ze nawet rozrusznikiem ledwo dalo sie krecic.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ