ale w planach jest zeby zrobić wkręcany zeby go nie było widac i zakładac kiedy bedzie naprawde potrzeby tak to koledzy nie beda go widzieć jak bedzie sobie lezał w bagażniku
Ze względu na wzrost i posturę nie jeżdzę raczej z nosem przy kierownicy, a po odchyleniu fotela, dolna część szkła lusterek zostaje przysłonięta przez krawędź okna - ogranicza się widoczność Te od 309 są profilowane "do góry", przez "są widoczne" w całości, poza tym mają większe szkło.
PS: Nie uważam, jakoby lusterka z 309 odbierały uroku 205-tce. Pug Blaszki zdaje się to potwierdzać
Dobra, teraz finansowa kwestia "liftingu". Lusterka "zastepcze" (nowe) to koszt ok. 90zł./szt. Na szrocie podejrzewam, ze połowę tańsze. Trójkątne plastixy do wewnątrz, na drzwi to około 25-30zł/szt.
...:: Postrach Zielonogórskich Ulic ::...
............Przerażająca Moc 45KM.............
Lusterka z regulowanymi szkłami "na linkach" skołowałem z Allegro i od dziś jeżdzą już ze mną
Na początku trochę ciężko było się przyzwyczaić, bo szkła lusterek z 309-tki są usytuowane nieco wyżej, niż w lusterkach w 205, ale po pierwszej jeździe stwierdzam, że widoczność "z tyłu" znacznie się poprawiła, szczególnie od strony lewej (kierowcy).
Z technicznego punktu widzenia - banał. Podważając wkrętakiem, demontujemy trójkątny plastik wewnątrz auta (kołki mocujące urywają się, ale tak musi być), odkręcamy 3 TORX'y i lusterko jest nasze. Lusterko z 309 pasuje idealnie.
PS: Podziękowania dla Blaszki za informacje.
Efekty przeróbki:
...:: Postrach Zielonogórskich Ulic ::...
............Przerażająca Moc 45KM.............