Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
krzysiek309
Nowicjusz
Posty: 53 Rejestracja: 25 cze sob, 2005 8:50 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Post
autor: krzysiek309 » 06 sie sob, 2005 6:04 pm
Mam problem z wentylatorem przy chłodnicy, otórz ostatnio miałem na kotle przeszło 90 stopni aż zapaliła się kontrolka stop. Natychmiast zgasiłem motor . Jechałem w korasie i nawet nie zauważyłem że wentylator się nie uruchomił. Gdzie zacząć szukać przyczyny tego zjawiska? Wentylator wcześniej działał.
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910 Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: JoT_JoT » 06 sie sob, 2005 6:08 pm
sprawdź najpier czy działa na bank wentylator czyli podłącz go bezpośrednio pod 12V znaczy wystarczy tam zewrzec przewody idące do czujnika temp
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
PIT_R
Uzalezniony
Posty: 933 Rejestracja: 10 cze czw, 2004 12:34 am
Posiadany PUG: Peugeot 306 1.6 90KM :)
Numer Gadu-gadu: 3914690
Login tlen: infernal_lord_hellboy
Lokalizacja: Wrocław i Ostrów Wlkp
Kontakt:
Post
autor: PIT_R » 06 sie sob, 2005 6:09 pm
No i przydaloby sie przeniesc ten temat do technicznego
Bylo [url=http://www.pit_r.205.pl]Peugeot 205 1.0 HellStyle[/url]
Jest teraz [url=http://www.pit_r2.205.pl]Peugeot 306 1.6 90 KM[/url]
BubuPN
Post
autor: BubuPN » 11 sie czw, 2005 3:09 am
mówisz i masz
Rychu
Uzalezniony
Posty: 609 Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:
Post
autor: Rychu » 11 sie czw, 2005 10:11 am
Tak jak mówi JJ, najpierw sam wentylator na krótko, a potem kombinuj z czujnikiem, ewentualnie podciągnij sobie kabelek do kabiny i odpalaj wiatraka ręcznie
bipi
Junior
Posty: 451 Rejestracja: 25 mar czw, 2004 2:49 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz/Kraków
Kontakt:
Post
autor: bipi » 11 sie czw, 2005 12:13 pm
tak przy okazji spytam: u mnie wentylator sie zalacza dosc wczesnie, plynu jest w sam raz a mimo to w korku na trasie w gorach zapalilo sie STOP. czy to jest w granicach normy tzn. ze w takich warunkach jest to dopuszczalne?
bipi.205.pl
invictus
Post
autor: invictus » 11 sie czw, 2005 12:17 pm
nie
bipi
Junior
Posty: 451 Rejestracja: 25 mar czw, 2004 2:49 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz/Kraków
Kontakt:
Post
autor: bipi » 11 sie czw, 2005 12:19 pm
no to co jest?? podpowiedz: to musi byc cos malego, malutka drobnostka.
bipi.205.pl
invictus
Post
autor: invictus » 11 sie czw, 2005 12:27 pm
Pewnie jest zwarcie do masy
albo wentylator nie wydala...
bipi
Junior
Posty: 451 Rejestracja: 25 mar czw, 2004 2:49 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz/Kraków
Kontakt:
Post
autor: bipi » 11 sie czw, 2005 1:00 pm
jesli zwarcie to rozumiem ze chodzi o to, ze STOP sie wlacza wtedy przypadkiem,tak?
a jesli nie wydala to znaczy ze jest za maly?? za maly prad??
bipi.205.pl
invictus
Post
autor: invictus » 11 sie czw, 2005 1:14 pm
Albo szczotki zuzyte... odpal go i poczekaj az sie wlaczy -powinien robic mala wichure
kruman
Nowicjusz
Posty: 64 Rejestracja: 01 maja ndz, 2005 6:28 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:
Post
autor: kruman » 13 sie sob, 2005 12:06 am
mi też nie działał wentylator, wymieniłem czujnik i jest ok.
Michal
Junior
Posty: 465 Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:
Post
autor: Michal » 13 sie sob, 2005 11:53 am
Sprawdz na krotko wentylator, jak dziala to potem zagrzej fure i sprawdz czy goraca jest chlodnica - jezeli tak to czujnik, jezeli nie to termostat...
januszj
Post
autor: januszj » 16 sie wt, 2005 7:51 pm
Bipi, jeśli wszystko w/w masz ok, to możesz mieć mało wydajny obieg cieczy w układzie. Któryś wąż wodny załamany lub pompa wody do roboty.