149 tys, silnik xy7 rocznik 87, czasami po dluzszej jezdzie, jak samochod odstawie, to rano widze pod silnikiem kilka kropelek oleju... samochod mam od 5000 tys, i przez ten okres poziom oleju "doszedl" do normy bo wlali mi za duzo oleju - na wskazniku o jakis 1 cm
2702205km 1.8 D rok 1989, spalanie miesci sie w 5l na 100km olej tu i tam sie leje ale to raczej norma, na 1000km ubywa z 0,4l , w silniczku nic nie było robione nawet wtryski nie były ani razy regulowane aby drugie tyle przejechał
jak na moj gust gosc spisal caly licznik lacznie z setnymi kilometra - tak to chyba powinienes czytac.
Moj Pug 1.1TU1M, 93r. Color Line - 169tys (po 156 tysiacach wymiana uszczelki pod glowica itp - podejrzewam ze rozwalili ja Ci co mi auto sciagali - z gorki jadac zamkneli licznik ) teraz jak zrobilem all uszczelki i rozrzad to smiga super !!!
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Hej !!!
1.9 Rally rocznik 90
297 500 km.
Niestety jezdze na gazie i bierze mi jakies 2 litry oleju na 12 000 Tys km !!!
Sam nie wiem czy jest to norma do przyjecia czy tez trzeba by wymienic juz gumki na zaworach a moze tez i "pierścionki" !?
Ostatnio zmieniony 13 wrz wt, 2005 8:42 pm przez Biker, łącznie zmieniany 1 raz.