Obrotomierz w dieslu.
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Obrotomierz w dieslu.
Witajcie.
Czy sprawa obrotomierza w dieslu zostala wyjasniona?
Gdzie w koncu powinien on byc podlaczony? Do alternatora? jeli tak to porsz o info do jakiego zlacza.
Pozdrawiam!
Czy sprawa obrotomierza w dieslu zostala wyjasniona?
Gdzie w koncu powinien on byc podlaczony? Do alternatora? jeli tak to porsz o info do jakiego zlacza.
Pozdrawiam!
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
- waldemarek_b
- Junior
- Posty: 179
- Rejestracja: 06 lip wt, 2004 11:29 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Fabianów
- waldemarek_b
- Junior
- Posty: 179
- Rejestracja: 06 lip wt, 2004 11:29 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Fabianów
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
ja dzis robilem przy sprzegle i znalalzem ze na kole zamachowaym czujnik, pewnie jest do obrotomierza... powiedzcie tylko jak sprawdzic czy to dziala i jak podlaczyc obrotomierz? bo mam taki co ma 4 koncowki, a z tego czujnika wychodza 2 kabelki...\
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
- waldemarek_b
- Junior
- Posty: 179
- Rejestracja: 06 lip wt, 2004 11:29 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Fabianów
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
ja w swoim po przesledzeniu sciezek doszedlem do nieco odmiennych spostrzezen, mianowicie:
1 - plus
2 i 4 sa zmostkowane - masa
3 - sygnal sterujacy.
w kolejnosci patrzac od tylu na obrotomierz, majac styki u dolu... chociaz jazauwazylem ze mam inaczej wyprowadzenia, niz w benzyniaku, gdzieindziej jest kostka...
1 - plus
2 i 4 sa zmostkowane - masa
3 - sygnal sterujacy.
w kolejnosci patrzac od tylu na obrotomierz, majac styki u dolu... chociaz jazauwazylem ze mam inaczej wyprowadzenia, niz w benzyniaku, gdzieindziej jest kostka...
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
A skad wiecie ze alternator ma tyle obrotow co silnik?
Macie w takim razie obrotomierz alternatora, a nie silnika, przeciez alternator napedzany jest paskiem klinowym, i bodajrze na 2 obroty walu korbowego, przypadaja 3 albo 4 obroty alternatora, przeciez kola pasowe alternatora i na wale korbowym maja rozne srednice.
Jak to jest? Jaki sygnal z alternatora zczytuje taki obrotomierz?
Macie w takim razie obrotomierz alternatora, a nie silnika, przeciez alternator napedzany jest paskiem klinowym, i bodajrze na 2 obroty walu korbowego, przypadaja 3 albo 4 obroty alternatora, przeciez kola pasowe alternatora i na wale korbowym maja rozne srednice.
Jak to jest? Jaki sygnal z alternatora zczytuje taki obrotomierz?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Tak, ale mnie zastanawia kwestia podpiecia do diesla obrotomierza z licznikow z GTI
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Kaktus-akurat w pugach nie jest pod alternator! W dieselu jest z czujnika wału a w GTI może być z zapłonu albo też z tego czujnika... ?
Tak czy inaczej są to już te same obroty czyli nie powinno to stanowić problemu i jestem pewny że jest wykonalne.
Jedyną różnicą mogą być poziomy tych sygnałów i większy zakres obr. w GTI i to wszystko.
Pagi-jeszcze raz zapytam co w tamtym podłączeniu było nie tak?
Tak czy inaczej są to już te same obroty czyli nie powinno to stanowić problemu i jestem pewny że jest wykonalne.
Jedyną różnicą mogą być poziomy tych sygnałów i większy zakres obr. w GTI i to wszystko.
Pagi-jeszcze raz zapytam co w tamtym podłączeniu było nie tak?
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne