Nierówne obroty silnika .::lame question::.

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Florek235
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 19 wrz pn, 2005 1:11 pm
Posiadany PUG: P205CJ Cabrio 1.1
Numer Gadu-gadu: 0

Nierówne obroty silnika .::lame question::.

Post autor: Florek235 »

Witam od niedawna jestem posiadaczem lewka 205 choć przejrzałem faqa to mam nadal wątpliwości
1.silnik pracuje nie równomiernie (na postoju)
2. w czasie jazdy na skrzyzowaniu silnik na luzie utrzymuje dosyć duze obroty gdy puszcze sprzeglo bez dodawania gazu to oczywiście samochodzik zaczyna sie toczyc i obroty spadają wtedy sprzegiełkohamulec i wszystko sie normalizuje ma wolne obroty ale wystarczy dodac gazu i znów wariuje.

nie znam się na samochodzach a ludziki różnie mówią ze kompik lub gaznik (bo tam jest jednopunktowy wtrysk)trzeba przeczyścić.

3.silnik wogóle głośno pracuje kumpel kupił golfa 2 benzynke i jest o wiele cichszy czy bredze i lewki mają taki stylowy głośniejszy pomruk

dane cara: 92r 1.1 cj
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

co do wahania obrotów to moze być to silnik krokowy lub czujnik temperatury płynu piszesz ze głosno chodzi zrób regulacje luzów zaworowych silnik powinien wtedy cicho pracować i mozliwe ze wahania obrotów też sie ureguluja mozliwe ze tez głosniej chodzi bo sa wyrobione panewki na wale korbowym
hal205

Post autor: hal205 »

Czy tak sie dzieje caly czas czy jak silnik sie nagrzeje to wszystko jest ok ?
Florek235
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 19 wrz pn, 2005 1:11 pm
Posiadany PUG: P205CJ Cabrio 1.1
Numer Gadu-gadu: 0

re

Post autor: Florek235 »

silnik miał regulowane zawory coś 35 na ssaniu 40 na normie było ale już coś tam, nie silnik pracuje tak cały czas, czujnik temperatury płynu chłodniczego od wentylatora właśnie wymieniłem marudziłem ze się went nie włącza a teraz chodzi dość często . A czy elektryka może mieć coś z tym wspólnego bo co z tego przeczytałem mam rozealone diody w alternatorze. a z czym się wiąrze wymiana tych panewek chodzi mi też o kase
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

jak masz silnik 1,1 na jednowpunktowym wtrysku to masz żle wyregulowane zawory powinny być na ssacym 0,20 na wydechowym 0,25 ustaw jeszcze raz

co do panewek to juz musisz jechac do dobrego mechanika zeby sprawdził generalnie panewki sprawdza sie na obciazonym silniku albo jak gazujesz jak coś chrobocze lub słychac metaliczny dzwiek to panewki
Ostatnio zmieniony 19 wrz pn, 2005 2:35 pm przez blaszka, łącznie zmieniany 2 razy.
Florek235
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 19 wrz pn, 2005 1:11 pm
Posiadany PUG: P205CJ Cabrio 1.1
Numer Gadu-gadu: 0

Post autor: Florek235 »

a może byc coś z układem cyrkulacji powietrza z czyms takim spotkałem sie na faqu ze zaduzo powietrza daje
invictus

Post autor: invictus »

malo prawdopodone, ale mozliwe -sprawdz najpierw ten silnik krokowy
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

raczej nie wiecej powietrza nie powinno miec wpływu na wysokie obroty albo na ich wahanie ale moze chłopaki cos na ten temat odpisza nie jestem tez wszechwiedzący heehh
Florek235
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 19 wrz pn, 2005 1:11 pm
Posiadany PUG: P205CJ Cabrio 1.1
Numer Gadu-gadu: 0

Post autor: Florek235 »

a jak sprawdzic wiesz jestem lajkonikiem pod wzgledem samochodów sterownik do s.krokowego moge zbudowac ale co mi tro da ze sie silnki sie bedzie krecil
invictus

Post autor: invictus »

rozbierz go i wyczysc po prostu :wink: -moze pomoze...
koszt panewek jest nieduzy, ale robocizna jest piekielnie droga, a i jak robisz panewki to dochodza i uszczelki i inne pierdoly i raczej ponizej 1300 (za same panewki+uszczelki) nie zejdziesz...
Florek235
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 19 wrz pn, 2005 1:11 pm
Posiadany PUG: P205CJ Cabrio 1.1
Numer Gadu-gadu: 0

Post autor: Florek235 »

oki bede musial spróbowac co do metalicznych stuków to ich nie ma :? chyba ze i słysze he he
invictus

Post autor: invictus »

jeszcze jedno -zawory tluka metalicznie a panewka bardziej glucho...jedz do jakiegos mechanika nie -od zukow- i powiedz mu tylko zeby posluchal
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

mam podna sytuacje, ale mam do wyregulowania zawory i obejrzec swiece, tylko niechce mi sie :mrgreen:
Awatar użytkownika
Frutis
Nowicjusz
Posty: 67
Rejestracja: 22 paź pt, 2004 2:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bełżyce koło lublina

Post autor: Frutis »

może to przepływomierz powietrza, jeśli jest
invictus

Post autor: invictus »

W tych silnikach nie ma przeplywki
ODPOWIEDZ