Co może być tego przyczyną?

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
perunvit
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: 13 lut ndz, 2005 12:50 pm
Posiadany PUG: Obecnie brak. Puscilem za godziwa cene 205 LOOK, ktory u kupca zdetronizowal jako 1 auto Golfa IV;]
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Colchester(UK) / Torun

Co może być tego przyczyną?

Post autor: perunvit »

Miałem napisać o tym wcześniej, ale jakoś czas mi nie pozwolił dłużej na necie zabawić. Problem tyczy się tego, że przy dłuższym postoju (7-9 godz) w ciepłe/gorące dni (niekoniecznie na słońcu), mój PUG szarpie niemiłosiernie na drugim biegu. `Jedynka` ciągnie normalnie, przy dwójce czasem mam chęć poprostu schować się pod deskę rozdzielczą bo wyglądam jakbym pierwszy raz za kółkiem siedział:| żeby silnik nie zgasł, muszę mieć na maks prawie wciśnięte sprzęgło... tak jest przez jakieś kilkanaście sekund zanim wrzuce `trójkę` - wtedy wraca do normy.
Na mechanice samochodowej znam sie jak Mickiewicz na fizyce kwantowej, ale możliwe że ma to jakieś powiązanie z tym, że... mój PUG potrafi przyspieszać na `dwójce`, mimo że w tym czasie `wietrzę` sobie nogi... są między tymi przypadkami (szarpania i przyspaszania /akurat na dwojce(!)) zależności i o co się rozbiega, że takie cyrki moje `lwiątko`odstawia?:(
Adin, dwa, tri, cityry, piat... 205
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

hmmm........ mozliwe zeby np. w skrzyni kolo zebate 2go biegu bylo walniete ??
nie ma zgrzytow ?? (ja sie nie znam to tylko domysl)
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

a próbowałes go przeciągnąć na 1-ce a potem wrzucić dopiero dwójke jaki masz motor?
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
bipi
Junior
Posty: 451
Rejestracja: 25 mar czw, 2004 2:49 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz/Kraków
Kontakt:

Post autor: bipi »

moim zdaniem coś nie tak ze sprzęgłem. identyczne objawy byly o mojej matki w aucie po wadliwie wymienionym sprzegle.
bipi.205.pl
Awatar użytkownika
perunvit
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: 13 lut ndz, 2005 12:50 pm
Posiadany PUG: Obecnie brak. Puscilem za godziwa cene 205 LOOK, ktory u kupca zdetronizowal jako 1 auto Golfa IV;]
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Colchester(UK) / Torun

Post autor: perunvit »

Sorki że tak długo nie odpowiadałem ///czytaj opis///

Pieraś - zgrzytów nie ma żadnych
Sebek - sprawdzałem to już wcześniej i przeciągałem go na 1 do granicy rozsądku, nie mniej jednak to nie jest to. Co do motorka to 1.1 na automatycznym ssaniu (o to chodziło?)
bipi - Z mojej strony raczej to nie sprzęgło, nie jestem dobrze w temacie mechaniki (o czym wspomniałem), ale sprzęgło pracuje bez zarzutów na innych biegach, tak więc to chyba nie to.

Z mojej strony dodam; czy możliwe żeby to było pod wpływem temperatury/nasłonecznienia? Odkad zrobiło się chłodniej (a i parkuję w cieniu) objawy jakby ustąpiły... tylko dlaczego tak się dzieje? No chyba nie powinno? Teraz już "bądź człowieku mądry" i "wąchaj" czy to coś z pojazdem czy to czynniki atmosferyczne:/ Naprawdę, jazda jaką mój PUG odstawiał na dwójce... wpuścice kiedys 10 letnia dziewczyne do normalnego auta a jej jazda wyglądała by lepiej:P

Pozdr.
Adin, dwa, tri, cityry, piat... 205
ODPOWIEDZ