Które modele miały 4 tarczówki????????

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

Na zapiekanie sie mechanizmu przy recznym jest jedna metoda.Wymienic.A potem dbac zeby gumki ktore oslaniaja merchanizm nie byly poprzerywane.Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

Mav309 pisze:
Piweł pisze:
Mav309 pisze:ja nie mowie ze tarcze z tylu to zly wynalazek, tylko ze w pugu jest to niezbyt udane rozwiazanie... Czytaj mnie dokladniej
Mav mógłbyś rozwinąć - znaczy chodzi Ci o zaciski z tyłu czy konstrukcję linek/dźwigni ręcznego?

Mówi się "do Piwła" a nie "do piweła" :wink: (ale jestem dzisiaj upierdliwy :P )

Pozdr
Piweł

A wiec drogi Piwle (jeeez...sam tak chciales by Cie nazywali? ;P)
Chodzi wlasnei o reczny i upierdliwa jego konstrukcje...
ostatnio nie moge z tym dojsc do ladu i z wszystkimi chlopakami walczacymi z rekawami w gti 1.9 klneli na czym swiat stoi na reczny - zapiekaja sie mechanizmy...
No chyba masz jakis patent to chetnie poznam, bo dosc mam zawracania lewa noga (mozna sie zabic :D)
Hmm chyba trudno tu mówić o jakimś specjalnym patencie - po prostu jak napisał Ari trzeba pilnować żeby linki były sprawne i nasmarowane. Wiem że w moim samochodzie były kiedyś wymieniane i odpukać akurat z tym problemu nie miałem. Jeśli chodzi o tylne zaciski, to ja już oba wymieniałem bo pourywały się odpowietrzniki i przy tej okazji całe dobrze wyczyściłem, więc z tym także nie mam problemu. Generalnie wydaje mi się że podstawą jest utrzymywanie w dobrej formie wszystkich gumek - wtedy nie zabraknie smarowania i nic nie ma prawa się zapiec.

Pozdr
Ex 205 GTi...
tomb
Junior
Posty: 123
Rejestracja: 05 sty pn, 2004 2:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin

Post autor: tomb »

[quote]


z wszystkimi chlopakami walczacymi z rekawami w gti 1.9 klneli na czym swiat stoi na reczny - zapiekaja sie mechanizmy...
[quote]


Mechanizm jest OK, tylko trzeba o niego dbać. Jeśli sa uszkodzone gumowe osłony mechanizmu to nic dziwnego że mechanizm staje, lub gdu nie sa szczelne. Wystarczy podczas przegladu przez właściciela przesmarować mechanizm i zadbać o szczelnośc osłon.
Zapewne nikt tam nigdy nie zaglądał przez okres eksploatacji samochodu.
Inna sprawa sa linki, musza mieć prawidłowa długość (roznie to wygląda u roznych poddostawcow), bo sie zaginają i łamie sie pancez, potem korozja i tyle po linkach. Jak obniżycie z tyłu zawieszenie linki staja sie za natychmiast długie....

Pozdro

Tomb
ODPOWIEDZ