Ustrojstwo trzymające lewarek od biegów w pozycji "luz&

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Ustrojstwo trzymające lewarek od biegów w pozycji "luz&

Post autor: Pagi »

Jest zamontowane bodajrze w saniach. Ma to nie pozwalac learkowi od biegow telepać sie na boki.

Jak sie to nazywa? i czy da sie to kupic nowe?
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
DaKID
Junior
Posty: 116
Rejestracja: 16 paź ndz, 2005 11:55 am
Posiadany PUG: megane 1.6 16v coupe ss
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznan

Post autor: DaKID »

a ja gdzies slyszalem ze lewarek powinien miec luz i ze w czasie jazdy nie nalezy na nim trzymac reki jak sie biegu nie zmienia bo cos tam sie wtedy wyciera i skrzynia siadzie a w kazdym razie znajomej siadl golfik po 2 latach znaczy skrzynia i po rozmowie w serwisie powiedzieli ze to od jazdy z reka na lewarku-nie mial luzu
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

czwarty rok jeżdżę z ręką na lewarku ( bo często zmieniać muszę :D ) i się chyba nic nie wytarło, bo działa bez zarzutu :)
invictus

Post autor: invictus »

To tylko dlatego ze z rakietnego ruszasz -nikt tego nie przwidzial i PSA pulapek na taki system nie zalozylo :wink:

W serwisie co mieli powiedziec?? Ze badziewne samochody robia?? 8)7

Kupic nowe raczej sie da ale polecialbym z tym na szrot (nie wiem jak to sie nazywa-wyjabym i wzial ze soba)
DaKID
Junior
Posty: 116
Rejestracja: 16 paź ndz, 2005 11:55 am
Posiadany PUG: megane 1.6 16v coupe ss
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznan

Post autor: DaKID »

no to widocznie ja w ch.. zrobili i 100 % gwarantu na to nie daje jednak mnie to przekonalo starczy ze mocniej przytrzymam i czuje ze cos delikatnie odbijaa moze golf ma szitowa skrzynie?
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

generalnie vw nie miały najlepszych skrzyń
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

invictus pisze:To tylko dlatego ze z rakietnego ruszasz
oj nie :) czsem normalną jedynkę wkładam :D
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

invictus pisze: Kupic nowe raczej sie da ale polecialbym z tym na szrot (nie wiem jak to sie nazywa-wyjabym i wzial ze soba)
Tylko jak wyjme to na szrot bede musial rowerem pojechac :)

Sprobuje zapytac o nowe, mysle ze cos takiego nie powinno byc drogie.

W niedziele chlopaki majstrują zlocik to połaże im po autkach i potelepie lewarkiem :) Zobaczymy czy jest lepiej niz u mnie...

Pozdrawiam!
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
invictus

Post autor: invictus »

u mnie jakbys telepnal lewarkiem to od okna do okna 8)7
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

ja mam szereg sprezynek na tych dżwigienkach. ponadto zawsze będac w kanale zarzucam je towotem. a jeśli chodzi o to ustrojstwo <tak jest u mnie> wystające z sań i zakonczone kulką, na którym opiera sie długa rurka odpowiadająca za ruchy na boki, to między sanie a to co włazi na tą kulke wsadziłem jakąś tulejke gumową która jest troszke zciśnięta teraz. generalnie ładnie sie biegi wrzuca, a na poczatku wyglądało to jak w ikarusie:]
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

czyli mowicie ze nie wymienaic, tylko pozakladac sprezynek np ? :)

Obejrze to bedac pod samochdem.
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

wiesz. moje metody wychodza z założenia ze nie warto w to inwestować bo 205 pochłonie każdą sume a i tak zawsze coś będzie w kolejce do naprawy. jeśli to dostaniesz i masz flote to wymien. ale jeśli lubisz troszke pokombinować to kombinuj, a kase np.:na panne wyrzuć. :] <efekt ten sam, kasa zmarnowana, ale o ile milej zmarnowana :P>
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Były różne te ustrojstwa.. Nie wiem jak wygląda w dieselu ze skrznią BE3 a sądząc po roku taką chyba masz...
Przy skrzyniach BE1 stopień skomplikowania był większy niż w MA o dodatkowy wodzik kompensujący ruchy samej skrzyni..
Wydaje mi się że 205 ma jeden z najgorzej rozwiązanych mechanizmów zmiany biegów..
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Awatar użytkownika
lamany
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: 17 gru pt, 2004 11:18 am
Numer Gadu-gadu: 0
Kontakt:

Post autor: lamany »

Ja u siebie też miałem taki luz na drążku (przy wsadzaniu piątki pasażer musiał kolano zabierać :D ). Okazało się, że ta "śrubka z kulką na końcu" była niedokręcona i tak sobie latała. A problem pojawił się przy dokręcaniu - bo się urwała i trzeba było dokupić. Coś koło 20zł chyba zapłaciłem na szrocie.
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

:] w polonezie tak piątka wchodziła. zawsze jak ją wrzucałem to przy okazji prawe lusterko ustawiałem <po co dwa razy sie wychylac :]>
ODPOWIEDZ