![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Drgania kolumny kierowniczej
- majkelus205
- Junior
- Posty: 118
- Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Tychy-Pawłowice
Drgania kolumny kierowniczej
Mam niewielki kłopot,posiadam GTI 1,6 od roku. Gdy pędze nim około 120 kh to mocno drga mi kierownica, drgania zaczynają się już od 100 kh. Co może być przyczyną proszę o jakieś rady jak to zniwelowaci ![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
grzechuuu moze byc krzyzak, na dziurach go wtedy slychac bo jak trzymasz sztywno kiere to luz powoduje stukanie gdyz wiadomo duze sily dzialaja na kola ktore z kolei na przekladnie, a co za tym idzie na krzyzak
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Majkelus205: ja tak mialem i bylo to spowodowane polosią, nie mam pojecia co z nia bylo nie tak, ale niedawno wymienilem i pug prowadzi sie jak mercedes, a tez tak mialem ze ponad 100 zaczynalo drgac. Polos ktora wyjolem wygladala w porzadku i miala moze minimalne luzy na przegubach. Za to jak na niej autko podnioslem do gory i zakrecilem kolem to ruszal sie silnik. Po wymianie oba problemy zniknely. Takze mozesz miec to tez na uwadze.
grzechuuu205: tez stawiam na krzyzak (koszt wymiany niewielki, a i zama wymiana nie skomplikowana), chyba ze masz juz mocno wyjechaną przekladnie kierownicza. Jak wejdziesz pod spod auta i patrzac na przekladnie z tylu auta jest klapka na dwie sruby, a pod klapka taki walcowaty plastik i sprezyna go dociskająca - to tez sie moglo wyrobic (koszt jeszcze zmmniejszy niz krzyzaka). Ale zacznij od sprawdzenia czy na krzyzaku masz luz.
Tyle mialem pomyslow![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
grzechuuu205: tez stawiam na krzyzak (koszt wymiany niewielki, a i zama wymiana nie skomplikowana), chyba ze masz juz mocno wyjechaną przekladnie kierownicza. Jak wejdziesz pod spod auta i patrzac na przekladnie z tylu auta jest klapka na dwie sruby, a pod klapka taki walcowaty plastik i sprezyna go dociskająca - to tez sie moglo wyrobic (koszt jeszcze zmmniejszy niz krzyzaka). Ale zacznij od sprawdzenia czy na krzyzaku masz luz.
Tyle mialem pomyslow
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
- majkelus205
- Junior
- Posty: 118
- Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Tychy-Pawłowice