kochana beleczka... a czemu nie...

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Może jest to jakiś sposób...
Jak wyciągniesz z obu stron to coś tam w tej rurze podłubiesz.
Łożysko wybijesz czymś od przeciwnej strony, ale najpierw zewnętrzne!
Do wbicia łożyska musisz sobie przygotować jakiś trzpień o przydatnej średnicy.
Acha miałem złe doświadczenia z tanimi łożyskami (nadella- jakoś tak) których koszyki poprostu się zagniatały na igiełkach podczas wbijania - głównie zewnętrzne :wink:
w porównaniu do oryginałów- koszyk prędzej pęknie- a sie nie wygnie...
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Awatar użytkownika
arkol
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: 18 paź wt, 2005 9:03 pm
Posiadany PUG: 1.6 GTI x2
Numer Gadu-gadu: 128937
Lokalizacja: Kraków

Post autor: arkol »

a czy belka tylnia od zwykłego 205 pasuje do GTI ? albo czy da sie do zwyklej belki przykrecic tarcze zamiast bebnów ?
Foto Galeria części do sprzedania: http://picasaweb.google.com/arkolrally/ ... tU_bRcLZPw

More Power - More Speed
More Speed - More Fun
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

jeśli się nie myle to sama belka nie różni się niczym w GTI i 'zwykłej' 205... jedynie GTI mają dodatkowo stabilizator...

tomek pisze:Łożysko wybijesz czymś od przeciwnej strony

tylko jak coś włoże do tej belki jeśli z drugiej strony tez mnie ogranicza ściana :roll: :roll: :roll:


ech.....................


edit JJ
Obrazek  Obrazek


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem 8)7
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

to ja mam takie pytanie. rozumiem że w środku tej rury w której są łożyska jest pusto. czyli jak bym na środku nawiercił otwór <no tak po boku rury> i wlał olej lub <coś takiego> to dojdzie on do łożysk?? myśle nad specyfikiem do konserwacji lin, który jest płynny a jak wyschnie to robi sie jak smar. beleczke mam w średnim stanie i patrzac na stopień korozji srób od drażków, jej rozbieranie może sie skończyć zle. a miło by było ja troszke podreanimować. pozdrawiam!!
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

a ja mam takie pytanie: czy regenerujac belke wymieniajac czopy i łozyska trzeba to jakoś robic wprasowujac na goraco czy to tez jakis farmazon i wystarczy normalnie wybic stary czo i łozysko igiełkowe a nastepnie wstawić nowe. Czytałem ostatnio o takim sposobie na ciepło że tak sie powinno i tak sobie mysle jak to naprawde jest
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

1. belka z GTi jest wymienna ze zwykłą, wymienne sa też elementy jak wahacze, hamulce, i w 90% drążki. Poza innymi hamulcami, drązki gti są grubsze, i sama rura jest też grubsza, a stabilizator bywał sobie różnie- w zależności od wersji zarówno w GTi jak w zwykłych
2.Smarowanie to sprawdzony sposób i kilka osób ze mna włącznie ma zamontowane smarowniczki najlepiej chyba między łożyskami. Smaruje się środkami do smarowania a nie konserwacji.... Rynek jest zapełniony środkami w najrozmaitszej postaci!! środek do konserwacji może pomóc tak samo jak np. śmietana z której odcieknie maślanka i zostanie masło....
3.Belkę rozbiera się najłatwiej wyjmując wahacz z czopem i drążkiem- odkręcając go po preciwnej stronie przy regulacji. Sam czop wystaje z wahacza niecałe 30cm. Czop w wahaczu jest wprasowany zapewne na ciepło więc wymiana "parkingowa" samego czopu może być zaporowa.

Dżon- utrudniasz sobie życie bojąc się wyciągnąć tej belki na wierzch- to już tylko 6 nakrętek od wnętrza karoserii
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

Tomek... zobaczyłbyś co tam sie dzieje to byś nie pisał "tylko" lecz AŻ....

;)

już przy samej operacji obniżania pug stacił 3 śruby...

Chociaż... nie powinienem "lekceważyć" tego co piszesz i jak tylko będe miał czas to skocze do garażu dokładnie pooglądać te mocowania.... :mrgreen:
Obrazek  Obrazek


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem 8)7
viwaldi

Post autor: viwaldi »

123
Ostatnio zmieniony 07 cze ndz, 2009 12:24 am przez viwaldi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

Zastanawialiście się kiedys co by było z nami, z naszymi pugami gdyby nie to forum? gdyby nie własnie tacy pugomianiacy?!?!?!?! DZIĘKI Wam wielkie za wszelakie pomoce ;)

Aż mi się łza w oku zakręciła :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

wracając do tematu...
Jak rozbierałeś na dniach, może wpadłby Ci do głowy jakiś pomysł czemu w belce u mnie dzieją się takie dziwne rzeczy? :)
Jaki to pug? ze stabilizatorem i będnami? to GTI?

pozdr
Obrazek  Obrazek


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem 8)7
ODPOWIEDZ