![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
awaryjne były a nie ma
awaryjne były a nie ma
cześć nie wiem co jest grane może ktoś z was miał już taką sytuację i pomoże. mianowice dziłąją mi wszystkie kierunki ale nie działają mi awaryjne dodam jeszcze ze na włączonych światłach jest podświetlony włącznik od awaryjnych. bezpieczniki sprawdzałem są ok ![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
a przekaznik ?
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Tam jest tylko przerywacz-przekaźnik i wąłcznik awaryjnych.
jeśli zwykłe kierunki są ok to p[rzekaźnik też.
Podświetlenie od świateł jest mało istotrne, jeśli włącznik awarii jest ok to znaczy że zginęło na nim napięcie (stały +) możliwe że to poprostu któryś bezpiecznik.
Więc sprawź bezpieczniki a w razie dobrych sprawdź czy dochodzi stały + na włącznik jak 2xTAK to wyłącznik awarii
jeśli zwykłe kierunki są ok to p[rzekaźnik też.
Podświetlenie od świateł jest mało istotrne, jeśli włącznik awarii jest ok to znaczy że zginęło na nim napięcie (stały +) możliwe że to poprostu któryś bezpiecznik.
Więc sprawź bezpieczniki a w razie dobrych sprawdź czy dochodzi stały + na włącznik jak 2xTAK to wyłącznik awarii
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Nieprawda!!
Zauważ że kierunki działają dopiero po przekręceniu kluczyka a awaryjne bez.
Do włącznika awaryjnych dochodzą właśnie dwa zasilania- stały + i "zapłon"
Włącznik normalnie łączy przerywacz z zasilaniem "zapłon" a po włączeniu awarii przełącza na stały +.
Prócz tego łączy oba kierunki w wyjściem przerywacza i stąd wszystko mruga.
Zauważ że kierunki działają dopiero po przekręceniu kluczyka a awaryjne bez.
Do włącznika awaryjnych dochodzą właśnie dwa zasilania- stały + i "zapłon"
Włącznik normalnie łączy przerywacz z zasilaniem "zapłon" a po włączeniu awarii przełącza na stały +.
Prócz tego łączy oba kierunki w wyjściem przerywacza i stąd wszystko mruga.
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Co z tego wynika?tomek pisze:Do włącznika awaryjnych dochodzą właśnie dwa zasilania- stały + i "zapłon"
Włącznik normalnie łączy przerywacz z zasilaniem "zapłon" a po włączeniu awarii przełącza na stały +
że zasilanie przerywacza/przekaźnika jest podłączone przez włącznik awaryjnych, inaczej mówiąc włącznik awarii wybiera z którego zasilania korzystają kierunki.
Nie wiem jak to mogę lepiej wytłumaczyć ale to działa tak a nie inaczej!!
Ok, tak w uproszczeniu bez podświetlenia itp...
- Załączniki
-
- awaryjne.jpg (13.7 KiB) Przejrzano 1564 razy
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne