TŁOKI w GTI
TŁOKI w GTI
Witam
zastanawiam się nad zmianą głowicy w swoim 1.9 GTI 105 KM
możecie mi powiedzieć czy mam taki sam dół jak silnk 1.9 128 KM ???
bo juz nie wiem czy inwestować w głowice czy silnik ??
zastanawiam się nad zmianą głowicy w swoim 1.9 GTI 105 KM
możecie mi powiedzieć czy mam taki sam dół jak silnk 1.9 128 KM ???
bo juz nie wiem czy inwestować w głowice czy silnik ??
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
Dol jest taki sam jak w wersji 128KM, jedynie to brak chlodnicy oleju ale to zawsze mozna zamontowac.
Peugeot 205 GRIFFE
Sliczny zielony i z sercem lwa ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Tloki byly rozne, byly paskie i wklesle, w 105km sa plaskie, w 122km sa wklesle w 130km sa plaskie.
Plaskie byly takze w 1.6 ale maja inne oznaczenie, i sa o 0,2mm nizsze bodajrze, ale nie jestem pewien.
Co do silnika tego, to cena jest NISKA!! 8000 zl za silnik od Romka Barana to malo! Tuleje z Tlokami tam sa warte 3000zl, Walek 1500, Gazniki 3000, nie mowiac juz o reszcie.
Plaskie byly takze w 1.6 ale maja inne oznaczenie, i sa o 0,2mm nizsze bodajrze, ale nie jestem pewien.
Co do silnika tego, to cena jest NISKA!! 8000 zl za silnik od Romka Barana to malo! Tuleje z Tlokami tam sa warte 3000zl, Walek 1500, Gazniki 3000, nie mowiac juz o reszcie.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Tak!!
Jedzie nieziemsko, ale chodzily sluchy, ze byly dwa "doly" 1.6 i 1.9, i ze Romek na roznych jezdzil, ale nikt narazie tego nie udowodnil, wiec na ma co gdybac.
Romek jest mega kierowca, ktory naprawde zapierdziela, i nawet jezeli rzeczywiscie bylby tam 1.9 zglaszany w 1.6, to i tak nikt mu nie odbierze jego dokonan - np. 2 miejsce na GSMP SwAnna 2004 w klasyfikacji generalnej po DESZCZU!! Bylo duzo samochodow mocniejszych od Puga, a tylko Romek przednio napedowka takie czasy krecil.
WARIAT w pozytywnym tego slowa znaczeniu !
Jedzie nieziemsko, ale chodzily sluchy, ze byly dwa "doly" 1.6 i 1.9, i ze Romek na roznych jezdzil, ale nikt narazie tego nie udowodnil, wiec na ma co gdybac.
Romek jest mega kierowca, ktory naprawde zapierdziela, i nawet jezeli rzeczywiscie bylby tam 1.9 zglaszany w 1.6, to i tak nikt mu nie odbierze jego dokonan - np. 2 miejsce na GSMP SwAnna 2004 w klasyfikacji generalnej po DESZCZU!! Bylo duzo samochodow mocniejszych od Puga, a tylko Romek przednio napedowka takie czasy krecil.
WARIAT w pozytywnym tego slowa znaczeniu !
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora