Wielkie HELP w moim P205 pluje miarką OLEJ
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: 07 lut wt, 2006 12:02 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wielkopolskie
Wielkie HELP w moim P205 pluje miarką OLEJ
witam mam problem autko nigdy nie zawiodlo. jednak kilka dni temu przy -25 temp. odpalilo pochodzilo z 10 minut zeby sie nagrzalo i jak sie zabralem do wyjazdu na misto zgaslo auta juz nie odpalilem odczekalem pol dnia i odpala normalnie silnik nie trajkocze normalnie działa ale wypluwa olej miarka plyn nie zamarzl w ukladzie jezdze na ALMATINIE, olej mobil 1 15w/40 stan byl oki slyszalem ze to jakas ODMA moze by ktos pomogl co i jak zrobic i gdzie wyczyscic albo jak sprawdzic usterke auto Peugeot 205 GTI 1.6 benzynka bez LPG:( rok 86 prosze o pomoc:( sprawdzłem blok nie jest pekniety
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
To odma, czyli masz zamarzniete przewody odpowietrzenia skrzyni korbowej, oraz odpowietrzenia glowicy.
Wyczysc w srodku wszystkie gumowe przewody ktore lacza sie z wlewem oleju.
Wyczysc w srodku wszystkie gumowe przewody ktore lacza sie z wlewem oleju.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: 07 lut wt, 2006 12:02 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wielkopolskie
jak to dokladnie wygląda?? bo sciagnalem wszystkie weze oprocz tego co idzie od wlewu oleju do miski olejowej a z wlewem oleju laczy sie tylko jeden przewod gumowy idacy do miski i rozchodzi sie w takie jakby 2 weze ale one oba ida do miski olejowej reszte sprawdzalem to znaczy waz od filtra powietrza idacy w przeplywomierz i waz od przeplywomierza do przepustnicy i jeszcze idzie jakis od kolanka miedzy przeplywomierzem a przepustnica na dol gdzies ale juz tego nie sprawdzilem mozesz napisac dokaldnie jaki bede wdzieczny:) no to mnie troszke ktos podniosl na duchu.....
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Musisz wyczyscic te przewody.
Glowny przewod wlewu oleju, ten duzy co idzie do bloku silnika. Na dole tego przewodu jest rozgalezienie i wychodzi jeszcze jeden maly przewod - musiz go takze wyczyscic, obok na dole do bloku wchodzi jeszcze jeden mniejszy przewod, go takze trzeba wyczyscic, dodatkowo w samym juz korku wlewu oleju sa 2 lub 3 przewody - te takze trzeba przeczyscic. Jak beda "drozne" to nie powinno walic olejem z bagnetu.
Glowny przewod wlewu oleju, ten duzy co idzie do bloku silnika. Na dole tego przewodu jest rozgalezienie i wychodzi jeszcze jeden maly przewod - musiz go takze wyczyscic, obok na dole do bloku wchodzi jeszcze jeden mniejszy przewod, go takze trzeba wyczyscic, dodatkowo w samym juz korku wlewu oleju sa 2 lub 3 przewody - te takze trzeba przeczyscic. Jak beda "drozne" to nie powinno walic olejem z bagnetu.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: 07 lut wt, 2006 12:02 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wielkopolskie
rzeczywiscie to ODMA mialem zamarzniety totalnie wąż idący od wlewu oleju do miski ten najgrubszy byl w srodku lod z olejem przymarzniety ale tak na fest na prostym odcinku nie na zagieciach nawet bym nie pomyslal ze takie cos moze sie stac dziekuje za wszystko i za pomoc:) jeszcze bede patrzyl po poludniu czy wszystko dziala teraz mykam do pracy RODACY