1.4XY7 z Gazem
1.4XY7 z Gazem
Czy ma sens zmiana świec , filtra , wydechu na sportowy , założenie strumiennicy przy jeżdzie na gazie
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: 1.4XY7 z Gazem
Co masz na mysli mowiac wydech sportowy?robert pisze:Czy ma sens zmiana świec , filtra , wydechu na sportowy , założenie strumiennicy przy jeżdzie na gazie
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
To nie jest sportowy wydech, to tylko glosny wydech, swiece zaloz pozadne (np. ngk) filtr albo mokra wkladke albo papierowy czesciej zmieniaj... Nie licz na to ze wszystkim chociaz 1 KM uzyskaszrobert pisze:Chciałbym założyć strumiennice , końzowy sportowy , filtr i świece

A gazowi to nie przeszkadza raczej
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- HERO
- Nowicjusz
- Posty: 85
- Rejestracja: 10 gru śr, 2003 1:41 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Mam podobny silnik jak ty xy8 , z dwoma gaxnikami , ale jak miałem przez pewien czas jeden to tez miałem przerobionych już kilka pierdołek i poweim ci to samo co MAV 309 jak zmienisz tylko swiece to nic nie da, no chyba, że jestes jednym z tych gości co maja plastikowe autka i elktrownie wielo decybelową w środku Im jak sami piszą to świece zwiekszaja moc nawet o 100 koni hehehe (jak ktos cos takiego wymyśli to ja dam mu kupe kasy jako pierwszy). Wymiana świec przy LPG powinna byc czesciej robiona niż w wypadku samej benzyni , a zdanie moje jest takie ze lepiej kupic czesciej i wymienić , niż kupic raz za kupe kasy i nie miec zadnej gwaranci działania. Co do wydechu to tu jest wiecej roboty , i albo nieźle bedziesz kombinował z różnymi przekrojami, długościami rur oraz typami tłumików, (jesli sie nie myle to ty masz tylko jeden), albo kupisz jakiś kompletny wydech sprawdzonej firmy i w cale nie musi byc to Remus ( ponoć taka naklejka Remus zwieksza u plastikowca moc o namniej 20 koni). W każdym bądż razie bedzie to kosztowac kupe kasy ,a przyrost osiągów malutki do nakładów i możliwy do porównania tylko na hamowni.U mnie zauwazalny efekt przyniosło wyładzenie kolektora wydechowego i zmiana przekrojów rur na inne. Co do filterka to najważniejsze by miał na maksa zimnego powietrza i odpowiednio "wykombinowaną " rurę dolotową , najlepiej jak bys miał filtr kopułowy bezpośrednio na gaźniku i brał powietrze z dolotu na masce.Miałem to razem z LPG i nie do końca z gazikiem chodzi jak powinno- problem z odpalaniem i zimnym silnikiem ,. oraz smrodem gazu po zatrzymaniu. Moje zdanie jest jedno lepiej i taniej jest przygotowac sam silnik a potem to tylko dodatki do całości i w tedy sie myśli jak to rozwiazać.
Peugot 205 Lacoste