WYMIANA USZCZELKI POD GŁOWICĄ
- lukasss
- Junior
- Posty: 235
- Rejestracja: 05 cze ndz, 2005 1:31 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
WYMIANA USZCZELKI POD GŁOWICĄ
JAK TO JEST Z ROZRZAEM PRZY ZDZIERANIEU GŁOWICY BLOKUJE GO JAKOŚ CZY JAK? ALBO JAK GO POTEM POUSTAWIAĆ ŻEBY BIGOSU NIE NAROBIĆ NO I JAKIM MOMĘTEM DOKRĘCAĆ GŁOWICE???? I INNE Z TYM ZWIAZANE PROBLEMY JAKIE NAPOTKAĆ MOGE??? PROSZE O PORADE.
(SILNIK TU)
(SILNIK TU)
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
WKŁADASZ W SKRZYNIE BIEGÓW (TAM JEST TKI MAŁY OTWÓR)OD STRONY DŁUGIEJ PÓŁOSKI PRET .KRECISZ KOŁEM ROZRZADU CZYLI TYM OD WAŁU NA DOLE(BODAJRZE JEST TAM SRUBA NA KLUCZ 24 ) AZ TEN PRET ZASKOCZY W DZIURCE OD KOŁA ZAMACHOWEGO . JAK JUZ TAK ABLOKUJESZ WKŁADASZ NP SRUBY O ODPOWIEDNIEJ SREDNICY W DZIRKE W KOLE ZEMBATYM OD WAŁKA ROZRZADU AZ WEJDZE W DZIURKE OD GŁOWICY .W TEN SPOSÓB MASZ ZABLOKOWANY ROZRZAD I MOZESZ SMIAŁO PRZYSTĄPIC DO DEMONTAZU GŁOWICY
Ostatnio zmieniony 24 lut pt, 2006 10:23 am przez blaszka, łącznie zmieniany 1 raz.
Było nie raz napewno...
szkół jest wiele, różne dokumentacje, różne roczniki, inne szpilki... Poluzowanie lub bez, dociaganie po nagrzaniu lub nie... itd
Na opakowaniu uszczelki też jest zawsze schemat dokręcania
szkół jest wiele, różne dokumentacje, różne roczniki, inne szpilki... Poluzowanie lub bez, dociaganie po nagrzaniu lub nie... itd
Na opakowaniu uszczelki też jest zawsze schemat dokręcania
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- dziambel04
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: 18 maja śr, 2005 4:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
cze. co do podkrecania to sa takie zaleznie od szpilek: A co sa do polowy gwintowane to :1 etap do 30Nm , 2etap do 60Nm poluzowac o 1/4 obrotu 3etap do 60Nm zas B czyli te co sa cale gwintowane to:1etap do 30Nm 2etap do 70Nm i 3etap sztywnem kluczem dokrecie o120stopni.
aha i sruby A cza po dokrenceniu cza nagrzac silnik ok 15min. i poczekac asz ostygnie czyli ok 2 godz. i poluzowac sruby o 1/4 a puzni dokrecic do 70Nm. wszystkie pokolei tak jak wczesni...
a co do Fox to mozna ino dobrze wyczyscic glowica idac uszczelka ale przydaja sie nowe szpilko do glowicy. aha no chyba ze bydziesz planowol koszt ok 50zl. to musisz kupic uszczelka co mo ok 1.5mm grubosci i jest droszo od ty zwykly.
Edytuj posty - Ferguss
aha i sruby A cza po dokrenceniu cza nagrzac silnik ok 15min. i poczekac asz ostygnie czyli ok 2 godz. i poluzowac sruby o 1/4 a puzni dokrecic do 70Nm. wszystkie pokolei tak jak wczesni...
a co do Fox to mozna ino dobrze wyczyscic glowica idac uszczelka ale przydaja sie nowe szpilko do glowicy. aha no chyba ze bydziesz planowol koszt ok 50zl. to musisz kupic uszczelka co mo ok 1.5mm grubosci i jest droszo od ty zwykly.
Edytuj posty - Ferguss