mysle o wymontowaniu chlodnicy oleju, zastanawiam sie tylko co pozniej zrobic z tymi dwoma krućcami ktore wychodza spod filtra oleju czy je zaslepic czy zrobic jakis maly obieg
jak to wyglada w 1.6 gti lub w 1.9 ktore nie maja chlodniczki, chodzi mi oto czy te króćce w ogole tam sa ?
od spodu w tych króćcach sa jakies srubki na klucz kwadrat moze przez ich wykrecenie sie to zaslepia?
jak kto wie cos na ten temat to prosze o odpowiedz
chlodnica oleju
-
- Nowicjusz
- Posty: 73
- Rejestracja: 27 sie śr, 2003 8:54 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: sandomierz
to co ? odkrecam filtr oleju i ta przekladke demontuje tylko jak to sie robi, ona jest nakrecana?, musze sie przyjrzec jeszcze raz temu.
a czego chce sie jej pozbyc? jest duzo przyczyn
1. jeden gumowy waz jest nieoryginalny, nowy kosztuje ok 160 zl
zawsze jak jade w dosyc daleka trase to sie boje ze mi olej wyleci
-samochod nabylem juz z jednym wezem dorabianym, ktos zle poprowadzil waz, obcieral o chlodnice i chcialem sie zabic bo podczas jazdy zaczelo tryskac olejem na opone
2. wydaje mi sie ze moj silnik nie dostaje za bardzo po dupie, jak jeszcze kabelka nie rurwalem od czujnika to ledwo sie wskazówka podnosila
jak by bylo wszystko oki to bym jej pewnie nie wywalal,
czy wszystkie 1.9 mialy seryjnie montowane chlodnice oleju?
a czego chce sie jej pozbyc? jest duzo przyczyn
1. jeden gumowy waz jest nieoryginalny, nowy kosztuje ok 160 zl
zawsze jak jade w dosyc daleka trase to sie boje ze mi olej wyleci
-samochod nabylem juz z jednym wezem dorabianym, ktos zle poprowadzil waz, obcieral o chlodnice i chcialem sie zabic bo podczas jazdy zaczelo tryskac olejem na opone
2. wydaje mi sie ze moj silnik nie dostaje za bardzo po dupie, jak jeszcze kabelka nie rurwalem od czujnika to ledwo sie wskazówka podnosila
jak by bylo wszystko oki to bym jej pewnie nie wywalal,
czy wszystkie 1.9 mialy seryjnie montowane chlodnice oleju?