Czy to wina modułu (do znawców tematu)

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Czy to wina modułu (do znawców tematu)

Post autor: b182 »

Witam mam 3 pytania
1. Wymieniłem kable wys. napiecia poraz 2 (Bosch) i auto dalej jakby nie pali na wszystkie gary (na wolnych gubi iskre i "prycha" ) Kable świecą w nocy (nówki maja ze 3 tyg ) a jak ostatnio dotknołem je pod maską to mnie prawie o glebe jebło. Co do chu.... jest z tym zapłonem. Czy to wian modułu. nowe swiece, palec,kable , do wymiany tylko została kopułka.

2. Czy mozliwe ze jest awaria czegoś w zapłonie i to niszczy mi kable.?? ze zaczynają przebijac??
Pomórzcie bo chyba jeb.. tym autem o sciane kiedys bo już mnie wku....


3.Coś mi ostatnio cięzej kiera chodzi ale tylko w skrajnych położeniach. Wykluczam raczej wine łożysk kolumn mc persona. Niedawno przekładnia miała smarowaną listwe (przy okazji wymiany drążków). Czego to może by wina. Jakieś łożysko w przekładni??
Pug sprzedany
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Swiecenie kabli jest spowodowane uszkodzeniem izolatora -wina kabli, niczego innego -masz gwarancje od przebic
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

ponawiam zapytania:D
Pug sprzedany
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Jezeli na kablach nie ma przebic, falszywki nie ma to wina moze byc przeplywka -swoja 2 dni temu naprawialem.

Owego smarowania listwy

Bierz sie do roboty zamiast siedziec na forum 8)
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

a na czym ta naprawa przepływki polegała??
No i co z tą listwa?? Co tam moze sie schrzanic no chyba ze to wina tego przegubu w komorze silnika
Pug sprzedany
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Mowisz o krzyzaku?? wtedy bys mial ciezko co pol/jeden obrot kierownica, a nie w skrajnych polozeniach

Przeplywka pod deklem ma glowice i elektronike z paskiem oporowym, ktory sie sciera -syf z niego zmienia opornosc i moze nawet dojsc do sytuacji, gdy na jalowym biegu masz 900 ohm 8)7
Trzeba wyjac glowice, wyczyscic jej styki i przetrzec jakims alkoholem pasek oporowy-powinno byc gites. Caly myk poleka na tym, zeby zalozyc glowice dokladnie tak ustawiona jak byla- nie jest to trudne, ale trzeba uwazac.
powerhorse

Post autor: powerhorse »

raczej to nie modul
Jak u mnie padl to samochod nie chcial odpalic. Tak jakby napiecie nie szlo do swiec
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

co do prychania i przebic to moze to byc wina kopułki moze ona w sobie tworzyc przebicia sprawdz to najlepiej a jak masz zaminna jakas to zamien i zobacz

co do kierownicy to mozliwe ze mocowania mcpersona(sprawdz jeszcze raz) wraz z łozyskami chyba ze krzyzak sie zaciera
ODPOWIEDZ