PODPIĘCIE SMT6 DO PUGA

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

PODPIĘCIE SMT6 DO PUGA

Post autor: 205MI16 »

Mam pytanie czy ktoś z forumowiczów jest w stanie łopatologicznie pomóc mi w podpięciu SMT do mojego puga???
Mam wszystkie elementy tylko samemu nie chcę nic schrzanić.
Adi205

Post autor: Adi205 »

jedź do koguta :D :lol:
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

Adi205 pisze:jedź do koguta :D :lol:
Gdyby odpisywał na maile i odbierał telefony to bym pojechał - byłem z nim umówiony jakieś 3 tygodnie temu albo lepiej i gość się zaszył całkowicie.
bleblak

Post autor: bleblak »

You don't have to be smart, just follow the instructions. 8)7

ps. Koguta mozna spotkac codziennie pomiedzy 2 a 4 w nocy na obwodnicy. Czarny accord type-s turbo. :cry:
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

bleblak pisze:You don't have to be smart, just follow the instructions. 8)7

ps. Koguta mozna spotkac codziennie pomiedzy 2 a 4 w nocy na obwodnicy. Czarny accord type-s turbo. :cry:
Jakoś instrukcja nie przemawia do mnie na tyle jasno żebym się sam za to zabrał.
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Post autor: Przecinak »

Z podpieciem to chyba nie problem, kilka kabelkow i po krzyku. Natomiast ustawienie wlasciwych parametrow to mysle ze bez hamowni niewykonalne.

Oczywiscie mozna by probowac bez ale trzeba by miec duze doswiadczenie zeby wiedziec jakie wpisac parametry na poczatek.

Mozna by tez posluzyc sie sonda szerokopasmowa (0-5v) i robic testy drogowe ale tak jak wczesniej napisalem trzeba by miec juz doswiadczenie z ustawianiem tego typu urzadzen.

Bo tak to mozna sobie uszkodzic glowice czy podajac zbyt uboga mieszanke a szkoda by bylo ;)
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

Przecinak pisze: Bo tak to mozna sobie uszkodzic glowice czy podajac zbyt uboga mieszanke a szkoda by bylo ;)
Co do mieszanki to mam gaźniki a sterować chcę tylko zapłonem.
Kuba się odezwał i jak nie zniknie znowu to w sobotę będę miał podpięte wszystko. 8)
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Post autor: Przecinak »

No tak, zapomnialem ze ty masz gazniki.
No ale po co ci smt6 przeciez masz normalny aparat i tam mozesz regulowac zaplon?
Chyba ze zmieniasz wogole system zaponu na jakis inny, np taki jak byly w pozniejszych wersjach silnikow XU10 z cewkami w listwie od swiec?
(btw. fajny patent)
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

Zmieniam na ten system od xu10 + może się uda od razu dać dwa wzmaki iskry. Ale to zależy od Kuby PXS
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Post autor: Przecinak »

No to zycze pwodzenia i daj znac jakie beda efekty bo tez juz myslalem nad tym.
Aparaty zapl. sa bee, rozdzilacze w sumie tez a ten patent wedlug mnie jest idealny a jak jeszcze mozna programowo zmieniac ustawienia to juz wogole fiu fiu :)
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
driver_

Post autor: driver_ »

U Grzegorza zastosujemy SMT6 jako niezalezny w pelni programowalny komputer zaplonowy. Oczywiscie zastosujemy system wasted-spark. Zaplon w funkcji dwoch zmiennych + jedna jako korekcja. Modul sterujacy SMT6 + wzmacniacze iskry oparte na ukladach IGBT.
Proste jak heblowanie dziewic.

Pozdrawiam

Kuba Kogut
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Post autor: Przecinak »

Fajnie :) RESPECT
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
krzycho

Post autor: krzycho »

wasted-spark - co to jest :?:
driver_

Post autor: driver_ »

wasted spark - zmarnowana iskra
zaplon podaje sie w sekwencji 1,4 i 2,3
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Post autor: Przecinak »

To doslowne tlumaczenie. Jest to uklad zaplonu z iksra jalowa czyli podowany jest zaplon na dwa cylindry jednoczesnie.
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
ODPOWIEDZ