silnik mi gaśnie :((((
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
silnik mi gaśnie :((((
Witam!
Mam taki problem od niedawna. Gdy hamuje sobie silnikiem np 60km/h na 3ce i wcisne sprzegło to silnik dostaje bardzo małych obrotów i przez to nieraz gaśnie.. czemu co moze byc przyczyna tego? Zdarza to sie tez nieraz jak podjezdrzam na swiatłach na półsprzęgle i wcisne sprzegło i puszcze gaz... (czyli opadają obroty) wtedy tez nieraz tak jakby przygasa.. ale nie zawsze... hm.. co to moze byc... wielkie dzieki za cokolwiek;)
Mam taki problem od niedawna. Gdy hamuje sobie silnikiem np 60km/h na 3ce i wcisne sprzegło to silnik dostaje bardzo małych obrotów i przez to nieraz gaśnie.. czemu co moze byc przyczyna tego? Zdarza to sie tez nieraz jak podjezdrzam na swiatłach na półsprzęgle i wcisne sprzegło i puszcze gaz... (czyli opadają obroty) wtedy tez nieraz tak jakby przygasa.. ale nie zawsze... hm.. co to moze byc... wielkie dzieki za cokolwiek;)
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
silniczek krokowy może być
ps. masz gaz?
ps. masz gaz?
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
Witam!
Przyłącze się do tematu, bo mam podobny problem, tylko że ja mam gaz i dzieje się tak u mnie na gazie i na benzynie. Wymieniłem czujnik temperatury, bo ktoś mi powiedział, że to może być od tego że czujnik podaje złe dane do kompa, ale to nic nie dało, dalej spadają obroty do około 500, a czasem gaśnie. Mam silnik 1.4 na wtrysku z 1992 (TU3M).
Pozdrawiam wszystkich
Przyłącze się do tematu, bo mam podobny problem, tylko że ja mam gaz i dzieje się tak u mnie na gazie i na benzynie. Wymieniłem czujnik temperatury, bo ktoś mi powiedział, że to może być od tego że czujnik podaje złe dane do kompa, ale to nic nie dało, dalej spadają obroty do około 500, a czasem gaśnie. Mam silnik 1.4 na wtrysku z 1992 (TU3M).
Pozdrawiam wszystkich
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
sprawdzcie silniczki krokowe
Grzechu-gdyby działo Ci się to tylko na gazie to by był pewnie pasownik do wymiany a tak to sprawdz silniczek
Grzechu-gdyby działo Ci się to tylko na gazie to by był pewnie pasownik do wymiany a tak to sprawdz silniczek
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
To ja sie podlacze do tematu. Otoz niedawno wymienilem z wujkiem uszczelke pod glowica i cza bylo ustawic zawory (silnik 1.1 monowtrysk) ustawil bodajrze ssanie na 20 (albo 25) a wydech na 40. Od tamtego czasu jak jest zimny to ma dosyc dlugo duze obroty i czasem to ciezko nim ruszyc bo poprostu zdechnie! Dzieje sie tak czasem tez na cieplym silniku jak np postoi 10min i potem chce jechac, a takze jak zrobie mocniejsza redukcje i chce dodac szybko gazu to go troche przymuli i po chwili szarpnie i jedzie. Ewidentnie nie dostaje paliwa (tak mi to wyglada).