za dluga jazda na niewymienionym oleju

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

za dluga jazda na niewymienionym oleju

Post autor: Pieraś »

mam pytanko, moj termin wymiany oleju minal juz 3,900km temu - wiem ze duzo ale smieszne jest to ze w chwili obecnej nie mam ok. 200zl na wymiane itp (nie ukrywam ze chce total'a wlac) co prawda jezdze teraz wolniej znacznie i licze ze w przeciagu 2 miesiecy bede mial siano by ten olej wymienic.

moze zaszkodzi mi cos w aucie ?? auto ma 180kkm a all uszelki wymienione jak mial 156kkm. poprostu zastanawiam sie czym w 1 kolejnosci objawia sie stary olej ;/
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

hehe jest czaaarny i śmieeeeerdzi :wink: no i w filtrze możesz miec juz kupe syfu... chociaż... 3900.. :P
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

jak masz dobry olej to nic sie nie powinno stac jak masz byle góno np orlenowskie to z czasem jak nei bedziesz wymieniac oleju to mozesz miec luzy na korbowodach przytarte tuleje w głowicy lub brzeczace panewki
i nie piszcie ze pierdoły wypisuje bo wiem to z doswiadczenia a jeden klient na którym tez to doswiadczyłem to był mój ojciec przekonany i uparty przy swoim ze nie musi czesto wymieniac oleju tak jak zalecaja i niesty naprawa uno wyniosła ok 1000zł teraz juz nie marudzi ze za olej do seata płaci duzo wiecej(dobrej jakosci) i trzyma sie terminu wymiany
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

nic mu się nie stanie
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Wojtazz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: 03 gru pt, 2004 8:21 pm

Post autor: Wojtazz »

Ja jeżdżę na tym samym oleju już 25 tys. km i cały czas chodzi wspaniale. Tyle, że muszę często dolewać, więc nie jest już ten sam :P
1.1 91r. Look
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

ja mam wlanego mobila 1
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

blaszka pisze:jak masz dobry olej to nic sie nie powinno stac jak masz byle góno np orlenowskie
co wy sie tak tego orlenu czepiacie?? ja rozumiem ze mineralny classic jest jak piasek, ale platinum nie sa zle -co prawda to nie motul, ale z castrolami i totalami moze spokojnie konkurowac :roll:
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

platinum to w sumie nowe oleje inie znam dokładnei jakie one sa i jaka cena ele pozostałych ich olei to nawet cena mówi sama za siebie ale jak ktos uwaza ze nic sie nei stanie z jego silnikiemnie wymieniajac oleju to juz jego sprawa
to tak samo jak z myciem zebów po co myc przeciez sie nic nie stanie tylko ze po pewnym czasie zobaczycie czy sie stanie czy nie


olej jet taki jaki jest i ma swoje własciwosci które sie zminiaja a w silniku jest po to zeby chronic ocierajace sie czesci i smarowac a nie po to zeby sobie tam był bo ktos go nalał i tak ma byc
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

no wiele zalezy od pasty :P bo masz takie np. 12 godzinna ochrona, i takie co po chwili przestają działać :twisted:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

woocash pisze:no wiele zalezy od pasty :P bo masz takie np. 12 godzinna ochrona, i takie co po chwili przestają działać :twisted:
i tak samo jest z olejami
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

własnie mi o to chodziło :)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

pieras -sprawdz olej reka -jezeli jest "jak woda" czyli zadki i malo lepki to radzilbym wymienic, a jezeli jest czarny ale jeszcze "jak olej" to mozesz poczekac z wymiana
krzycho

Post autor: krzycho »

silniki Peugeota są bardzo mocnymi silnikami. W obecnym silniku miałem najgorszy najtańszy olej mineralny polski i nie wymieniałem go przez 60 tys. km. Samochód był katowany ze hej, często z przyczepka. I teraz mam 190 tys. i myśłicie że coś sie tało ? No to nic sie nie stało . Samochód nie kopci na niebiesko, nie bierze oleju, ma kompresje w normie i nadal na 2 dochodzi do 100 :twisted:
Az że jakiś tam fiat zepsuł sobie silnik to tylko dlatego ze to fiat. W sportingach silniki potrafią nie dojechać do 150 tys km bez remontu przy rygorystycznym dbaniu o silnik i jeździe na dobrych olejach. O silnikach 700 i 900 nawet nie mówe.

Tak wiec nic sie nie stanie :D
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

NIE O TO CHODZI ZE SILNIK MA KOPCIC NIE OSIAGAC SETKI CZY NIE MIEC KOMPRESJI TYLKO MA PODZESPOŁY MAJA DZIAŁAC TAK JAK POWINNY CZYLI CICHO BEZ SZMERÓW STUKÓW SZELESTÓW I RÓZNYCH METALICZNYCH ODGŁOWÓW
ALE CZESTO DUZO UZYTKOWNIKÓW TAK JAK KRZYCHO DBA O SAMOCHODY WAZNE ZE NARAZIE JEDZIE TO NIC NIE TRZEBA ROBIC ZROBIE JAK STANIE I NIE BEDZIE CHCIAŁ JECHAC
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

swoją drogą trzeba przyznać, że wyczyn Krzycha jest naprawde.... hehe "mocny"
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
ODPOWIEDZ