Zamiana wtrysku.

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

haha ale jazda, mam wrażenie że każdy powiedizał już swoje po 5 razy :)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

od 2 takich silnikow TU3M z jednopunktem tez sa inne tloki 8)
blaszka pisze: JEST INNE CISNIENIE WTRYSKU TLATEGO TŁOK MUSI BYC INACZEJ UFORMOWANY DLA DOBREGO SPALANIA MIESZANKI I OPTYMALNEGO ZUZYCIA PALIWA
fajna teza :)
a teraz ja udowodnij :P

i czemu Gti 122 i 128 ma inne tloki majac takie samo cisnienie na listwie i identyczne wtryskiwacze??
Ostatnio zmieniony 07 kwie pt, 2006 4:06 pm przez Banita, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

TŁOK MOZE SIE TROCHE RÓZNIC MODYFIKACJA ROCZNIKOWA ALE OGÓLNIE SA TAK SKONSTRUOWANE ABY DZIAŁAŁY TAK SAMO I OPTYMALNIE DO DANEGO MODELU SILNIKA
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

blaszka pisze:TŁOK MOZE SIE TROCHE RÓZNIC MODYFIKACJA ROCZNIKOWA ALE OGÓLNIE SA TAK SKONSTRUOWANE ABY DZIAŁAŁY TAK SAMO I OPTYMALNIE DO DANEGO MODELU SILNIKA
widziales te tloki? te "troche" jest dosc duze i wplywa dosc znaczaco na kompresje, a co za tym idzie to nie moze dzialac tak samo :)
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

I SAM SOBIE ODPOWIEDZIAŁES NA PYTANIE DLACZEGO NALEZY ZMIENIC TŁOKI

THE END :)
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

to ja wtrące swoje 3 grosze :)

tłoki w leżaku, o którym ktoś wspomniał, są płaskie /takie miałem/ albo wklęsłe, w niekórych wersjach na rynek niemiecki /niewielkie zmniejszenie mocy dla wejścia w niższy próg podatkowy/ mniemam, e tak samo sie dzieje w silnikach z wtryskiem, przynajmniej tych starszych.. a że wtrysk pojedynczy to raczej szczyt techniki nie jest, bo to prawie gaźnik, to nie widze problema w zamontowaniu go na tłokach z MPI, no ale ja sie nie znam tak jak Wy :)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

oba silniki to jednopunkt :wink: oba 75 koni
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

WIADOMO MOZNA ZOSTAWIC TŁOKI TAKIE JAK SA ALE JAK SIE CHCE ABY AUTO CHODZIŁO POPRAWNIE PISAŁEM O TYM TO PROSZE POCZYTAC TO CO WYZEJ W POSTACH NAPISAŁEM TERAZ NIE CHCE MI SIE POWTARZAC
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

to zbesztaj jeszcze kaktusa za to, ze do motronicow poleca ladowac plaskie tloki -przeciez to nie sa te same silniki -i juz nie beda pracowac poprawnie, bo producent nie zaleca 8)7
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

robienie wszystkiego tak jak producent zalecil moze byc brzemieniem pracy w ASO 8)
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

A CZY JA MAM ZAL DO KAKTUSA ZE STOSUJE PŁASKIE TŁOKI I CO PISZE UPARCIE ZE WSZYTKIE MAJA BYC Z KOMORAMI SPALANIA PISZE TYLKO ZE POWINNO SIE STOSOWAC TAKEI JAK ZALECA PRODUCENT ABY SILNIK DZIAŁAŁ OPTYMALNIE I JAK NAJLEPIEJ A NAPEWNO KAKTUS NIE WSADZA INNYCH TŁOKÓW OD TAK BO MA TAKIE NA ZBYCIU TYLKO WCZESNIEJ SPRAWDZIŁ CZY MOZNA TAKIE ZASTOSOWAC I JAK SILNIK BEDZIE DZIAŁAŁ
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

producent nie robi optymalnie -robi tak, aby koszty byly najnizsze a zysk najwiekszy 8)
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

JAKBY PRODUCENT ROBIŁ TAK ABY KOSZTY BYŁY JAK NAJNIZSZE A ZYSK JAK NAJWIEKSZY TO DO TEJ PORY MILIBYSY SILNIKI ZELIWNE A NIE ALUMINIOWE LUB OPONY DENTKOWE A NIE BEZDENTKOWE
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Zrobili to z dobroci serca :mrgreen:
ODPOWIEDZ