Od niedawna mam 205 1,4 na dwóch weberach. Autko powoli
zaczyna odkrywać przede mną swoje tajemnice
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
. Mam dwa pytanka, na które mam nadzieję szanowne grono
klubowiczów mi odpowie.
1- Wczoraj zawiesił mi się wskaźnik paliwa. To znaczy nie do końca,
bo po wyjęciu kluczyka normalnie opada na "dno". Po włożeniu
skacze natomiast do 3/4 pojemności baku. Na pewno żadne krasnoludki
mi w nocy nic nie tankowały, tym bardziej, że się zaczęła świecić
już rezerwa. Co to może być?. Pływak?. Mieliście podobny problem?.
2- Kolejny problem z silnikiem - Otóż kiedy silniczek się już ładnie nagrzeje, ma jakieś 80-90 stopni to czasem zdarza się tak, że jak
mu przycisnę (4000 - 4500tys - takie w sumie skromne przyciśnięcie)
to przy nagłym wciśnięciu sprzęgła gwałtownie spadają obroty do jakichś
500. Silnik nie gaśnie, a po chwili pracuje jjuż normalnie. Co to może być?
Dzięki za informacje.
Acha! jeszcze jedno pytanko dotyczy skrzyni: Mam dwie wersje porad
od znajomych mechaników. Jeden twierdzi, że jej czas dobiega końca,
drugi natomiast że ten hałas przy zmianie biegów to w 205 normalne
i radzi tylko ewentualnie wymienić olej. Czy mam już skubać na skrzynkę
cczy faktycznie jeszcze spokojnie jeździć?.
Jeszcze raz dzięki.
Pozdro