witam,
jest wiec taki problem.
1.w zbiorniku wyrownawczym plynu chlodzacego jest spory korzuch ciemnego czegos, jest to 99% olej
2.plynnu chlodnieczego ubywa dosc sporo
3.poza tym jest wyciek oleju, tam gdzie jest obudowa rozrządu na rogu glowicy widac wycieki oleju.
Pojezdzilem po warsztatach i zaciagnelem jezyka co to moze byc, bo sam raczej nie za bardzo znam sie na tym.
Stwierdzono ze do wymiany jest uszczelka pod glowica. Zgodze sie z tym poza jednym, czy jezeli jest walnieta uszczelka pod glowica to czy mozliwy jest wyciek oleju tuz obok obudowy rozrzadu (na rogu glowicy) ?
Czy to faktycznie uszczelka pod glowica ??
zapomialem jeszcze dodac ze jak zapalam go zimnego to kopcji takim szarym dymkiem, ale tylko jak jest zimny, jak cieply to nic nie ma. Troche postoi silnik wystygnie i jest to samo, a kiedys tego nie bylo
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
hej no moze terz byc walniety blok,bo jo miol cos podobnego wymienil uszczelka i dali to samo i dopiero po calkowitym rozebraniu silnika okazalo sie ze mom blok walniety. Ale dopuki nie odkrecisz glowicy i sprawdzisz uszczelki to sie nie dowiesz powodzenia