Witam.
Tak więc da się bez problemów zamontować oryginalny szyber dach do 205, ale jak koledzy wspominali jest dosyć duzo roboty z instalacją, szczególnie jak chce się to dobrze zrobić. Osobiście skończyłem taka operację i służe pomocą.
Najważniejszy moment w instalacji to wspawanie wewnętrznej ramy w dach od spodu. W sumie można by ją ominąć ale sam szyber jest dosyć ciężki i warto by wspawać tą ramę. Zresztą do niej są nitowane nitonakrętki mocujące szyny szyberdachu.
Problemem może też być z wycięciem 38 otworów fi 12 pod nitonakrętki w poszuciu dachu przed wspawaniem ramy. W przypadku posiadania odpowiednich narzędzi - do przeskoczenia.
Dla informacji szyberdach do 205 można zastosować od 309 bo jest taki sam, nie licząc podsufitki która jest większa.
A tak apropos ma kroś z was do odstąpienia trójnik do którego jest mocowany wężyk podciśnieniowy sterowania uszczelką szyberdachu do przewodu podciśnienia do serwa oraz zaworek który jest wpięty pomiędzy akumulatorem podciśnienia (czarna puszka) a uszczelką szyberdachu?
Pozdrowienia
Tomek