LPG - nie chce chodzić na benzynie...
LPG - nie chce chodzić na benzynie...
kolejny problem:
mam problem z gazem. odpala i jeździ na gazie dobrze, ale przy przechodzeniu lub próbie zapalenia na benzynie nie działa...
benzyna w baku jest (sam dolewałem), ale centralka (przełącznik) gazu pokazuje czerwone światełko przy symbolu paliwa (czyli chyba brak benzyny).
co może być nie tak? samochód bardzo długo nie jeździł na benzynie (tak usłyszałem od poprzedniego właściciela).
mam problem z gazem. odpala i jeździ na gazie dobrze, ale przy przechodzeniu lub próbie zapalenia na benzynie nie działa...
benzyna w baku jest (sam dolewałem), ale centralka (przełącznik) gazu pokazuje czerwone światełko przy symbolu paliwa (czyli chyba brak benzyny).
co może być nie tak? samochód bardzo długo nie jeździł na benzynie (tak usłyszałem od poprzedniego właściciela).
- pawlos23
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: 10 paź pn, 2005 11:59 pm
- Posiadany PUG: 306 Kombi
- Numer Gadu-gadu: 1974065
- Lokalizacja: Olsztyn Kopenhaga
zawsze musi być z 5l paliwka w baku bo pompa chodzi non stop.
w przeciwnym razie pompa sie zatrze
w przeciwnym razie pompa sie zatrze

http://www.pawlos23.205.pl
205 GT Leżak 1.4 XY8 teraz 306 Kombi
205 GT Leżak 1.4 XY8 teraz 306 Kombi
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
sam sprawdź czy pompa chodzi...
pod prawym tylnym siedzeniem jest taka duża zaślepka... ściągnij ją... tam jest pompa... włącz silnik i dotknij pompy tam od góry, jak chodzi to bedziesz czuł...
no chyba że chodzi a nie pompuje...
wtedy możesz odkręcić przewód paliwowy przy wtrysku, włożyć go w jakąś butle i pokręcić wtedy rozrusznikiem, czy odpalić, obojętne... zobaczysz czy pompuje...
pod prawym tylnym siedzeniem jest taka duża zaślepka... ściągnij ją... tam jest pompa... włącz silnik i dotknij pompy tam od góry, jak chodzi to bedziesz czuł...
no chyba że chodzi a nie pompuje...
wtedy możesz odkręcić przewód paliwowy przy wtrysku, włożyć go w jakąś butle i pokręcić wtedy rozrusznikiem, czy odpalić, obojętne... zobaczysz czy pompuje...


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem

byłem w warsztacie - facet podłączył jaiś manometr, coś tam dmuchał jakimś wężykiem, zapytał się czy jestem pewien, że mam paliwo (?? - ja się na samochodach mogę nie znać, ale idiotą nie jestem), a potem jeszcze jakieś zawory coś tam posprawdzał i powiedział, że pompa paliwowa jednak.
teraz pytanie: czy ktoś z Was może polecić w Trójmieście jakiś warsztat, gdzie mógłbym naprawić ten problem?
aha, jeszcze jedno: czy może być też tak, że bezpiecznik pompy paliwa się spalił? jakie byłyby tego objawy? dodam, że jak gość podłaczył ten manometr, to coś tam się ta wskazówka ruszała, ale w sumie niewiele...
teraz pytanie: czy ktoś z Was może polecić w Trójmieście jakiś warsztat, gdzie mógłbym naprawić ten problem?
aha, jeszcze jedno: czy może być też tak, że bezpiecznik pompy paliwa się spalił? jakie byłyby tego objawy? dodam, że jak gość podłaczył ten manometr, to coś tam się ta wskazówka ruszała, ale w sumie niewiele...
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
a gdzie są bezpieczniki? rozumiem, że są opisane numerkami?
Dodano po 1 godzinach 10 minutach:
aha! zasadniczo nie polecam firmy "pm centrum" z Gdańska na ul. Hallera...
facet na koniec, kiedy przypomniał sobie, że nie podłączył przewodów paliwowych, powiedział: "i mógłby być pożar... chociaż... czy ja wiem, czy to nie byłoby to najlepsze rozwiązanie?"
ja wiem, że mój pug może w super stanie nie jest (i pewnie już nie będzie - rocznik 1987), ale mógłby sobie darować - kazdy ma taki samochód na jaki go stać, albo kupuje taki jaki chce (mnie stać na taki i taki chciałem).
jak się go zapytałem, dlaczego pali się kontrolka niskiego poziomu płynu w chłodnicy, to owszem wiedział, ze coś z czujnikiem... wyciągnął kabelek z czujnika i kiedy zgasła kontrolka, to powiedział: "no tak: czujnik zepsuty. jak wyciągnę kabelek, to gaśnie, co nie? no... trzeba wymienić czujnik." nawet nie wspomniał o zapowietrzeniu, możliwości zacięcia się pływaka, albo zapchania brudem całego układu...
zachował się jak Prezydent Wałęsa: stłucz pan termometr - nie będziesz pan miał gorączki.
zatem: gdzie w Trójmieście będę mógł znaleźć kogoś kto mi w miarę fachowo pomoże? ja się na samochodach nie znam - człowieka zreanimuję, ale samochodu nie...
Dodano po 1 godzinach 10 minutach:
aha! zasadniczo nie polecam firmy "pm centrum" z Gdańska na ul. Hallera...
facet na koniec, kiedy przypomniał sobie, że nie podłączył przewodów paliwowych, powiedział: "i mógłby być pożar... chociaż... czy ja wiem, czy to nie byłoby to najlepsze rozwiązanie?"
ja wiem, że mój pug może w super stanie nie jest (i pewnie już nie będzie - rocznik 1987), ale mógłby sobie darować - kazdy ma taki samochód na jaki go stać, albo kupuje taki jaki chce (mnie stać na taki i taki chciałem).
jak się go zapytałem, dlaczego pali się kontrolka niskiego poziomu płynu w chłodnicy, to owszem wiedział, ze coś z czujnikiem... wyciągnął kabelek z czujnika i kiedy zgasła kontrolka, to powiedział: "no tak: czujnik zepsuty. jak wyciągnę kabelek, to gaśnie, co nie? no... trzeba wymienić czujnik." nawet nie wspomniał o zapowietrzeniu, możliwości zacięcia się pływaka, albo zapchania brudem całego układu...
zachował się jak Prezydent Wałęsa: stłucz pan termometr - nie będziesz pan miał gorączki.
zatem: gdzie w Trójmieście będę mógł znaleźć kogoś kto mi w miarę fachowo pomoże? ja się na samochodach nie znam - człowieka zreanimuję, ale samochodu nie...
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
skoro masz lezaka to pompa paliwa jest przy silniku a nie w baku co nie znaczy ze szlak jej nie mogl trafic 
...a niekotrzy juz zrobili ci silnik z wtryskiem
bezpieczniki masz nad kolanem nogi operujacej sprzeglem
najlepiej sciagnij sobie ze strony ksiazke "sam naprawiama 205" nie jest ona bezbledna ale troche mozna poczytac

...a niekotrzy juz zrobili ci silnik z wtryskiem

bezpieczniki masz nad kolanem nogi operujacej sprzeglem

najlepiej sciagnij sobie ze strony ksiazke "sam naprawiama 205" nie jest ona bezbledna ale troche mozna poczytac

zatem: odkryłem bezpieczniki (na załączonej fotce)

ale w miejscu nr 14 nic nie było! co więcej pod tymi dziurkami nie ma styków!!! ojojoj!... i co teraz?
za tymi bezpiecznikami było to:

czy te kostki mogą mieć coś wspólnego z pompą paliwa?
plizz help... a gdzie w leżaku znajduje się pompa paliwa?
dla jasności podam jeszcze raz dane mojego puga:
XL, 1.1, 36 KW rocznik 1987

ale w miejscu nr 14 nic nie było! co więcej pod tymi dziurkami nie ma styków!!! ojojoj!... i co teraz?
za tymi bezpiecznikami było to:

czy te kostki mogą mieć coś wspólnego z pompą paliwa?
plizz help... a gdzie w leżaku znajduje się pompa paliwa?
dla jasności podam jeszcze raz dane mojego puga:
XL, 1.1, 36 KW rocznik 1987