LPG - nie chce chodzić na benzynie...

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Misio_i_Grysek

LPG - nie chce chodzić na benzynie...

Post autor: Misio_i_Grysek »

kolejny problem:
mam problem z gazem. odpala i jeździ na gazie dobrze, ale przy przechodzeniu lub próbie zapalenia na benzynie nie działa...
benzyna w baku jest (sam dolewałem), ale centralka (przełącznik) gazu pokazuje czerwone światełko przy symbolu paliwa (czyli chyba brak benzyny).
co może być nie tak? samochód bardzo długo nie jeździł na benzynie (tak usłyszałem od poprzedniego właściciela).
krzycho

Post autor: krzycho »

sprawdź czy pompa działa bo mogła chodzić na sucho
Misio_i_Grysek

Post autor: Misio_i_Grysek »

a czy pompa chodzi jak się jeździ na gazie (LPG oczywiście ;-) ?

jestem techniczna noga...
Awatar użytkownika
pawlos23
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: 10 paź pn, 2005 11:59 pm
Posiadany PUG: 306 Kombi
Numer Gadu-gadu: 1974065
Lokalizacja: Olsztyn Kopenhaga

Post autor: pawlos23 »

zawsze musi być z 5l paliwka w baku bo pompa chodzi non stop.
w przeciwnym razie pompa sie zatrze :W
http://www.pawlos23.205.pl
205 GT Leżak 1.4 XY8 teraz 306 Kombi
Misio_i_Grysek

Post autor: Misio_i_Grysek »

heh... no to chyba po wszystkim... czyli raczej do warsztatu niż do gazownika mam jechać?
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

sam sprawdź czy pompa chodzi...

pod prawym tylnym siedzeniem jest taka duża zaślepka... ściągnij ją... tam jest pompa... włącz silnik i dotknij pompy tam od góry, jak chodzi to bedziesz czuł...

no chyba że chodzi a nie pompuje...

wtedy możesz odkręcić przewód paliwowy przy wtrysku, włożyć go w jakąś butle i pokręcić wtedy rozrusznikiem, czy odpalić, obojętne... zobaczysz czy pompuje...
Obrazek  Obrazek


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem 8)7
Misio_i_Grysek

Post autor: Misio_i_Grysek »

byłem w warsztacie - facet podłączył jaiś manometr, coś tam dmuchał jakimś wężykiem, zapytał się czy jestem pewien, że mam paliwo (?? - ja się na samochodach mogę nie znać, ale idiotą nie jestem), a potem jeszcze jakieś zawory coś tam posprawdzał i powiedział, że pompa paliwowa jednak.

teraz pytanie: czy ktoś z Was może polecić w Trójmieście jakiś warsztat, gdzie mógłbym naprawić ten problem?

aha, jeszcze jedno: czy może być też tak, że bezpiecznik pompy paliwa się spalił? jakie byłyby tego objawy? dodam, że jak gość podłaczył ten manometr, to coś tam się ta wskazówka ruszała, ale w sumie niewiele...
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

pompa napewno nie jest sama na bezpieczniku... jakby się spalił to jeszcze cos by nie działało... nie pamietam co... zaraz zerkne

Dodano po 4 minutach:

Jednak jest sama ;) jest to nr 14... bezpiecznik 15A ;)
Obrazek  Obrazek


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem 8)7
Misio_i_Grysek

Post autor: Misio_i_Grysek »

a gdzie są bezpieczniki? rozumiem, że są opisane numerkami?

Dodano po 1 godzinach 10 minutach:

aha! zasadniczo nie polecam firmy "pm centrum" z Gdańska na ul. Hallera...

facet na koniec, kiedy przypomniał sobie, że nie podłączył przewodów paliwowych, powiedział: "i mógłby być pożar... chociaż... czy ja wiem, czy to nie byłoby to najlepsze rozwiązanie?"
ja wiem, że mój pug może w super stanie nie jest (i pewnie już nie będzie - rocznik 1987), ale mógłby sobie darować - kazdy ma taki samochód na jaki go stać, albo kupuje taki jaki chce (mnie stać na taki i taki chciałem).

jak się go zapytałem, dlaczego pali się kontrolka niskiego poziomu płynu w chłodnicy, to owszem wiedział, ze coś z czujnikiem... wyciągnął kabelek z czujnika i kiedy zgasła kontrolka, to powiedział: "no tak: czujnik zepsuty. jak wyciągnę kabelek, to gaśnie, co nie? no... trzeba wymienić czujnik." nawet nie wspomniał o zapowietrzeniu, możliwości zacięcia się pływaka, albo zapchania brudem całego układu...
zachował się jak Prezydent Wałęsa: stłucz pan termometr - nie będziesz pan miał gorączki.

zatem: gdzie w Trójmieście będę mógł znaleźć kogoś kto mi w miarę fachowo pomoże? ja się na samochodach nie znam - człowieka zreanimuję, ale samochodu nie...
Awatar użytkownika
rafxx
Nowicjusz
Posty: 76
Rejestracja: 18 lip ndz, 2004 4:18 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: rafxx »

hehe dobre a jaki to silnik masz?
Misio_i_Grysek

Post autor: Misio_i_Grysek »

1,1 - ponoć leżak (cokolwiek to oznacza) ;-)

a wersja autka 205 XL
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

skoro masz lezaka to pompa paliwa jest przy silniku a nie w baku co nie znaczy ze szlak jej nie mogl trafic 8)
...a niekotrzy juz zrobili ci silnik z wtryskiem :D
bezpieczniki masz nad kolanem nogi operujacej sprzeglem :)
najlepiej sciagnij sobie ze strony ksiazke "sam naprawiama 205" nie jest ona bezbledna ale troche mozna poczytac 8)
Misio_i_Grysek

Post autor: Misio_i_Grysek »

co do książki, to owszem ściągnąłem, ale chciała jakieś hasło, a tego już nie znam...
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

Misio_i_Grysek

Post autor: Misio_i_Grysek »

zatem: odkryłem bezpieczniki (na załączonej fotce)

Obrazek

ale w miejscu nr 14 nic nie było! co więcej pod tymi dziurkami nie ma styków!!! ojojoj!... i co teraz?

za tymi bezpiecznikami było to:

Obrazek

czy te kostki mogą mieć coś wspólnego z pompą paliwa?

plizz help... a gdzie w leżaku znajduje się pompa paliwa?

dla jasności podam jeszcze raz dane mojego puga:
XL, 1.1, 36 KW rocznik 1987
ODPOWIEDZ