Do mojego CTI zamontowałem silnik 1,9 128 KM (XU9JA, LE2 Jetronic). Przy mocniejszym dodaniu gazu auto się dławi i szarpie (nie przyśpiesza - efekt żabki - skok do przodu i hamowanie). Przy powolnym dodawaniu gazu jest ok ale auto przyśpiesza powoli.
Denerwuje mnie ja mnie wyprzedza na starcie Daewoo Tico;). Poradźcie proszę jak zlikwidować ten problem i cieszyć się przyśpieszeniem poniżej 8sek. do setki. (Silnik jest po kapitalce).
Pozdrawiam,
Michał
Silnik się dłąwi przy przyśpieszaniu
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
Mam to samo lecz u mnie zaczyna się palić kontrolka sondy i prawdo podobnie sonda mi pada , gdyż wymieniłem filtr paliwa ,powietrza przewody zapłonowe świece i tak dalej się muli czasem to niema siły ruszyć ale to przeważnie z rana ale jak szarpnie to zaczyna isc , może jeszcze cos z zapłonem duzo tego
miałem podobnie
Witam
miałem podobnie w 309, i problem był przepływomierz.
ponadto objaw taki jak opisywany miałem jak zapomniałem podłączyć przepływomierz
pozdrawiam
miałem podobnie w 309, i problem był przepływomierz.
ponadto objaw taki jak opisywany miałem jak zapomniałem podłączyć przepływomierz
pozdrawiam