ODPRĘRZENIE SILNIKA POD TURBO
- majkelus205
- Junior
- Posty: 118
- Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Tychy-Pawłowice
ODPRĘRZENIE SILNIKA POD TURBO
Mam takie pytanie do znawców a chodzi o turbinę, co trzeba odpręrzyci w silniku i do jakich wartosici maxymalnie mogę wycisnąci z turbiny pytam, bo mogę mieci turbinkę od woksala wersja angielska oczywiście tdi 1,7 silnik to isuzu.
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
masz chociaż świadomość, że samo zdobycie turbiny (od woksala ) to najmniejszy problem? To, ile możesz wycisnąć z turbiny zależy od stopnia odprężenia, ale miej świadomość, że jak dużo napompujesz to Ci wtryski nie wystarczą, pompa paliwa nie wydoli, trza będzie stroić smt5 przynajmniej (chyba, że to gaźnik, wtedy niby troszkę prościej) - tak czy siak przy turbinie popmpującej ponad 0.5 bara będą potrzebne konkretne mody, a jak bedziesz miał konkretne mody to Ci temperatura w wydechu wzrośnie, czego turbo z td nie wytrzyma
No i dupa zbita
Jedynym rozsądnym finansowo rozwiązaniem jest soft turbo - do 0.5 bara z suszarki i odprężenie symboliczne (najwyzej grubsza/druga uszczelka pod głowicą) - silnik w dobrym stanie powinien to wytrzymać, ale licz się z kosztami przekraczającymi kwotę, za którą można kupić i założyć (u Kaktusów ) xu10
No i dupa zbita
No i dupa zbita
Jedynym rozsądnym finansowo rozwiązaniem jest soft turbo - do 0.5 bara z suszarki i odprężenie symboliczne (najwyzej grubsza/druga uszczelka pod głowicą) - silnik w dobrym stanie powinien to wytrzymać, ale licz się z kosztami przekraczającymi kwotę, za którą można kupić i założyć (u Kaktusów ) xu10
No i dupa zbita