Moje pytanie dotyczy czujnika obrotów wału korbowego, w jaki sposób jest zamontowany w waszych 205 ( chodzi mi o silnik 1.1 na jednopunktowym wtrysku) Mój jest z 94 roku i ktos tam grzebał, dlatego teraz potrzebuje albo dorobic odpowiednie mocowanie, albo kupic cos takiego !
Rozumiem ze nie masz tego czujnika.I chodzi Ci o ten czujnik na kole zamachowym.Ale z tego co sie orientuje to ten czujnik podczas pracy silnika jest zbedny bo komputer nie pobiera z niego informacji.Uzywany jest jedynie podczas prac diagnostycznych,z tym ze nie na 100% bo ja mam gaznik i moge sie mylic.
Ten czujnik teoretyzcnie jest wykorzystywany tylko podczas regulacji zaplonu. W praktyce praktycznie zaden warsztat podczas owej regulacji z niego nie korzysta
A wiec odpowiadam jak jest zamontowany - za pomoca plastikowej obudowy i dwoch wkretow (sruba krzyzakowa) jak patrzysz od przodu troche po lewej stronie, na dole silnika.
MOZE KTOS ZROBIC FOTKE TAKIEGO MOCOWANIA I CZUJNIKA.
CHCIALBYM SIE UPEWNIC ZE CZUJNIK KTORY MA JEST WLASCIWY A CO DO MOCOWANIA TO MUSZE WIEDZIEC JAK TO WYGLADA ZEBYM WIEDZIAL CZEGO SZUKAC. DZIEKI ZA POMOC