Przegląd techniczny

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
tomaszmal7

Przegląd techniczny

Post autor: tomaszmal7 »

Byłem u mechaniora na przegląd, co by rzucił okiem co tam jest do roboty bo Puga mam dosyć wiekowego 87r.
I taką mi litanie wypisał na kartce co do zrobienia NOW:
-wachacze przednie
-osłona półosi prawej zewnetrzna
-poduszki stabilizatora
-klocki hamulcowe + tarcze
-wyciek z michy i przodu silnika
-skrzynia biegów do uszczelnienia
-brak synchronizacji II i III biegu
-sierżant sterowania biegami wybity ( i tu nie kumam o jakiego sierżanta chodzi, gościu tak pisał jak lekarz, że cięzko było przetłumaczyć na polski)
-amortyzatory tył
-tłumik końcowy
-chłodnica podcieka
-przedmuchy z silnika

Dużo tego co o tym sądzicie?
Czy to są bzdety czy wogóle nie opłaci się robić?
Silnik jest jak brzytwa, karoseria nie skorodowana.
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

ja bym sie zaplakal... da sie zrobic ale zaplacisz wiecej niz to auto warte
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
Heler
Junior
Posty: 299
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
Numer Gadu-gadu: 975861
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Heler »

No wlasnie, zaplacisz wiecej niz samochod warty ale coz, ja dolozylem duzo kasy do mojego i nadal dokladam bo kocham to auto. Masz dwa wyjscia: jedno wymiec wszystko i bedziesz mial spokoj na jakis czas albo drugie sprzedaj i szukaj innego.
Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI :D
krzycho

Post autor: krzycho »

warto robić bo jak zrobisz to bedzie dobre i długo pojeździ - kupisz inny i bedzie to samo
jastom
Junior
Posty: 171
Rejestracja: 31 lip pn, 2006 10:13 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: łódź

Re: Przegląd techniczny

Post autor: jastom »

-wachacze przednie\

Trzeba zrobić, bo i komfort i wpływ na inne podzespoły,. Po co ma się tłuc.

-osłona półosi prawej zewnetrzna
zrobić. Koszt chyba nie tak wielki, a po co tam ma piasek zgrzytać

-poduszki stabilizatora
też można

-klocki hamulcowe + tarcze

koniecznie, hamulce wiadomo


-wyciek z michy i przodu silnika
-skrzynia biegów do uszczelnienia

jeśli się nie leje, to póki co nieruszałbym.

-brak synchronizacji II i III biegu
jesli Ci nie przeszkadza, to też nie

-sierżant sterowania biegami wybity ( i tu nie kumam o jakiego sierżanta chodzi, gościu tak pisał jak lekarz, że cięzko było przetłumaczyć na polski)
kur... może chodziło o wybierak???

-amortyzatory tył
Koło ucieka na zakrętach?

-tłumik końcowy
jeśli Tobie nie przeszkadza, to tylko ze względu na kontrole niebieskich

-chłodnica podcieka
jak po wierchu, to sam podleisz

-przedmuchy z silnika


? nie wiem

Dużo tego co o tym sądzicie?
Czy to są bzdety czy wogóle nie opłaci się robić?
Silnik jest jak brzytwa, karoseria nie skorodowana.[/quote]
126p, fav, 126p... 205 ...postęp?
Awatar użytkownika
MILO.
Nowicjusz
Posty: 91
Rejestracja: 23 cze czw, 2005 10:22 pm
Posiadany PUG: 306 GTI6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: Przegląd techniczny

Post autor: MILO. »

moj byl w podobnym stanie ale sukcesywnie dostaje nowe czesci i jest jak zloto, co sentyment to sentyment ;-)
- kiedys dostal hamulce ( znowu wolaja o nowe)
- dostal kiedys tlumik
- tydzien temu dostal wszystko co tylko mozliwe w przednim zawieszeniu+krzyzak itp
- dostal amorki tył
- dostal wszelkie plyny oleje itp
- w miedzyczasie kilka biezacych drobnostek naprawione

a jak wczesniej krzycho napisal, kupisz inne i bedzie to samo, wiec jesli blacharka jest ok i silnik w miare to chyba powolutku sobie wymieniac, co by po kieszeni za bardzo nie poczuc...
Piasek
Junior
Posty: 176
Rejestracja: 26 cze czw, 2003 10:31 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Piasek »

sierzant to moim zdaniem taki dynks, kóry sterczy pionowo z sanek a od góry jest na niego nałożony wodzik od biegów. Tak mniemam bo jak mi mechanior powiedział, że biegi mi latają jak w autobusie właśnie dlatego, że sierżant wybity to właśnie ten dynks poprawiłem i jest dobrze. Dokręcałem go od spodu auta normalnie trzynastką.
reszte tych usterek mozesz usunąć sam jak masz czas i Ci sie chce i napewno nie bedzie to wysoki koszt
205XS (leżaczek) - hamulce już zrobione - teraz gaźniki a potem... kto wie co wyjdzie potem
ODPOWIEDZ