ciezko zapala dizelek...

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Dexter

ciezko zapala dizelek...

Post autor: Dexter »

Witam ciezo zapala mi moj 1,8 TD...Czyli tak: grzeje swiece, przekrecam kluczyk i bez gazu bedzie niby palil ale nie zapali zabardzo za pierwszym na zimnym silniku...Trzeba dac mu gazu i zapali...Bawilem sie linka od ssania ale to malo dalo jak dobrze dociskam to jest lepiej ale i tak ciezko...aha i jeszcze na obrotach tak w granicach 8 tys obrotow silnik szarpie i az mi kierownice chce wyrawac, jak znow wyreguluje troche pompe na to 10-9 to jest lepiej ale i tak slychac jak silnik tak jakby troszke czasami szybciej chodzil.... znaczy na wiekszych obrotach...;)
Pokrecilem troche ale co tam....
Ile by taki pompiarz wziol za regulacje obrotow, ssania i te inne sprawy przy pompie??Bo ja jednak chyba ni nie wymysle ...moze to wtryski padly bo swiece mam nowki:)
krzycho

Re: ciezko zapala dizelek...

Post autor: krzycho »

Dexter pisze:...aha i jeszcze na obrotach tak w granicach 8 tys obrotow silnik szarpie i az mi kierownice chce wyrawac, jak znow wyreguluje troche pompe na to 10-9 to jest lepiej ale i tak slychac jak silnik tak jakby troszke czasami szybciej chodzil.... znaczy na wiekszych obrotach...;)
Ty, ten diesel sie kreci jak silnik w mojej Kawie ZZR 400. Też chce taki...

A tak wogóle jak nie pali ci bez gazu a z gazem odpala to oznacza tylko że sprężyna w pompie już nie taka jak kiedyś. Robota bedzie droga wiec po prostu nacisnij gaz przy odpaleniu i tyle, szczególnie że nic sie od tego nie popsuje
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DJPreZes »

8 tys :shock: "na to 10-9 to " ale 10-9 czego?? Zaczynam sie bac co Ty masz za silnik,albo co z nim robisz ;] Sa zaklady gdzie regeneruja pompy (na poczatku "kariery" 405 ojciec oddal, zeby to zrobili, troche to potrwalo (ze dwa dni) i kosztowalo sporo z tego co pamietam, ale mija juz 4 czy 5 rok od tego i pompa nadal jak nowa ;) (chociaz nawet rzepak przez nia przeszedl :P)
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Dexter

Post autor: Dexter »

z tymi tysiacami to moglem cos zle napisac wybaczicie ale ja troche zakrecony jestem co do aut hhee ale ostro biore sie za jakies naprawy...;)
jutro zobacze jak to z tymi obrotami jest i dokladnie napisze :) 8)7 :oops:
Grzesiek_sq9

Post autor: Grzesiek_sq9 »

ja mam poroblem wydaje mi się podobny.
Mam tez 205 TD 1,8 i po tym jak stoi cała nockę, odpala ale po chwili obrty mu spadaja i gaśnie. Musze go wtedy kręcić dośc chwilę i odpala ale cięzko poprostu dymi mu z rurki i muszę go przegazować aby się unormował. nie wiem co mam z tym zrobic bo jak zapali po tych przejściach rannych to jest wszystko ok. i pali od ręki i bez gazu wciskanego.

Może macie jakis pomysł, planuje wymienic filtry powietrza i ewentualnie paliwa ale go wymieniałem w styczniu (jeżdze tylko w mieście) i nie wiem czy to konieczne .
Awatar użytkownika
Paweł
Junior
Posty: 198
Rejestracja: 15 sie pn, 2005 10:23 pm
Posiadany PUG: 205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9)
Numer Gadu-gadu: 46077
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Paweł »

Miałem dokładnie tak samo. Wygląda to na małą nieszczelność w układzie paliwowym. Im dłużej stoi tym więcej paliwka cofa się do baku. U mnie powodem był maleńki luz na dźwigni w pompie wtryskowej. Gość mi to zrobił za 30zł, a do tego wymieniłem sobie wszystkie gumowe przewody paliwowe. Teraz jest OKI, nawet jak jest zimno.
205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9Y)
Grzesiek_sq9

Post autor: Grzesiek_sq9 »

Dzieki, w takim razie zaraz w pierwszym wolnym dniu szukam nieszczelności.
Awatar użytkownika
marian205
Junior
Posty: 165
Rejestracja: 04 sie pt, 2006 3:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tychy, Katowice

Post autor: marian205 »

mała sugestia. jak macie turbiny to nie radze odpalac i dodawac gazu. turbo to drogi interes. ja tez tak kiedys odpalałem TD i teraz mam D bo turbo padło. Nie powinno sie po odpaleniu albo w trakcie odpalania dodawac gazu, i przed zgaszeniem odczekac zanim zgasi sie. Mądry polak po szkodzie. ale decyzja nalezy do was. Pozdrawiam :W

Dodano po 33 sekundach:

mała sugestia. jak macie turbiny to nie radze odpalac i dodawac gazu. turbo to drogi interes. ja tez tak kiedys odpalałem TD i teraz mam D bo turbo padło. Nie powinno sie po odpaleniu albo w trakcie odpalania dodawac gazu, i przed zgaszeniem odczekac zanim zgasi sie. Mądry polak po szkodzie. ale decyzja nalezy do was. Pozdrawiam :W
Dexter

Post autor: Dexter »

Ja mialem znow nieszczelnosc w pompce paliwa -guma ktora jest w srodku poprostu sie przetarla i byla dziura. Po wymianie nadal zapala tak jak zapalal przewody tez wyminilem juz sam nie wiem co tam moze byc...Turbo to chyba juz mi padlo ale to zapalanie denerwuje teraz to juz w ogole obroty mam tragiczne skacza jak w maluchu dopuki sie nie rozgrzeje... :roll: Pomocy
ODPOWIEDZ