Łożyska amorów

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
jastom
Junior
Posty: 171
Rejestracja: 31 lip pn, 2006 10:13 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: łódź

Łożyska amorów

Post autor: jastom »

Tak zauważyłem, że trochę ciężkawo kierownica mi kręci. Natomiast tam w kielichach amorków rdzawo jest. Więc może zmieniłbym te łożyska. Tylko pytanie czy samemu na parkingu warto się za to zabierać czy lepiej sobie d... nie zawracać i odrazu poprowadzić puga do mechaniorów. I tak mam jeszcze prawdopodobnie prawy wahacz do roboty, a może i końcówki drążków. Koszta tych łożysk wielkie są?
126p, fav, 126p... 205 ...postęp?
Awatar użytkownika
MILO.
Nowicjusz
Posty: 91
Rejestracja: 23 cze czw, 2005 10:22 pm
Posiadany PUG: 306 GTI6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: MILO. »

witam,
rdzawo to tam zawsze jest ;-) to ze kierownica ciezko dziala to moze byc takze maglownica, ale fakt ze rowniez zaczalbym od łozysk...
jesli zaopatrzysz sie w sciagacz ktorym zapniesz sprezyne to dasz rade na parkingu wymienic.
ja za lozyska snr placilem 25 zl
jastom
Junior
Posty: 171
Rejestracja: 31 lip pn, 2006 10:13 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: łódź

Post autor: jastom »

dzieki za informację. Tego się obawiałem, że bez ściągaczy to soboe mogę...popatrzyć. Maglownicę pewnie można jakoś przesmarować. Tylko gdzie tam dojścia szukać

Tak przy okazji z innej beczki: gdzie jest klakson??? muszę zrobić czym prędzej, a jeszcze go nie zlokalizowałem. Oszczędźcie mojego czasu i podajcie miejsce jego pobytu. Ciężko go wymontować?
126p, fav, 126p... 205 ...postęp?
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

przeważnie jest pod lewym reflektorem... jak nie to szukaj w lewym nadkolu ;)

Jak masz GTI to żeby do maglownicy się dostać najlepiej wyciągnąć najpierw... silnik :):):)
Obrazek  Obrazek


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem 8)7
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Dżon Dobra Nadzieja pisze: Jak masz GTI to żeby do maglownicy się dostać najlepiej wyciągnąć najpierw... silnik :):):)
widze, ze masz ciezkie zycie -ja odkrecilem 2 sruby od maglownicy, 1 od krzyzaka i drazki od zwrotnicy, zeby sobie magiel wymienic, nawet kol nie zdejmowalem :roll:
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

e tam... zamist ściągaczy szpilka gwintowana fi 6 i jazda :) zresztą... patent jest nawet w książce obsługowej więc spoko (tylko zakontruj nakrętki :))
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

Ja sobie wyciagnolem wczoraj kolumne zeby obadac te lozyska bo tez sie ciezko krecilo.Rozebralem lozyska bo troche zgrzytaly od piachu,wyczyscilem do suchutka,nawalilem smaru,zlozylem i....dupa :( Wiec chyba maglownica tylko zostaje.Jest tam jakas kalamitka albo cosik takiego zeby bylo mozna dojsc z towotnica?Gdzies juz niedawno bylo o tym pisane,ale za chiny nie moge znalesc :P
Wiec ladnie prosze o podpowiedz :W
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

U mnie nie ma kalamitki. Zdjołem te gumy co osłaniaja drązki kierownicze i tam nawaliłem smaru z obydwu stron. oczywiscie odkrecałem kierownice do skrajnych położen zeby wiecej listwy było na wierzchu i łatwiej wtedy smarować.
Pug sprzedany
jastom
Junior
Posty: 171
Rejestracja: 31 lip pn, 2006 10:13 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: łódź

Post autor: jastom »

Pomogło takie smarowanie?
a wracając do ściągaczy, to co z tą szpilka fi 6, że niby jak?
dziś zanurkuje pod puga. Pewnie odrazu 10 innych "małych spraw" zobaczę :cry:
126p, fav, 126p... 205 ...postęp?
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

Smarowanie pomogło.
PS Jak wyglada ten patent z tą szpilką do zciśniecia sprężyn?? Musze dzisiaj zmienic łożysko w mcpersonie i kurde sciągacza brak. Może jakiś rysuneczek w paint-cie??
pozdro
Pug sprzedany
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

no wygląda to tak, że masz w miskach trzymających sprężynę po 3 dziurki, z tego 2 pasują do siebie przy mniej więcej prostym kole, znaczy się, da się przez górne i dolne przełożyć szpilkę, trzeba troszkę się pogimnastykować z nakręceniem na górną nakrętki, no ale cóż, da się w każdym razie, potem nakręcasz nakrętki na dolne, ściskasz kolumnę no sadzając na niej słonia, i skręcasz szpilkę, goniąc 2 nakrętką kontrującą.

aha... wkładasz szpilkę od dołu, i nie korzystasz z tych dziurek, które masz w kielichu nadwozia, bo wtedy.. nie odłaczysz kolumny od nadwozia :)

grzebania sie z tym trochę jest.. no ale to przecież nasze hobby.

potem.. jak juz będziesz to miał na wierchu, musisz obadać, czy po odkręceniu nakrętki z amorka, talerzyk się nie odwróci jakoś tak skośnie, bo jest potem bida z nastawianiem tego, no uważaj, żęby nie wepchać tłoczyska poniżej poziomu miseczki sprężyny, bo też jest kiepsko wtedy.

generalnie.. za pierwszym razem to bywa kilka godzin ...powiedzmy pracy :)

potem robiłem to już w 30-45 minut na stronę..

aha, no i.. uważaj po prostu, bo sprężyna może Ci zrobić kuku :wink:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
ODPOWIEDZ