obroty ... co jest ?

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
ZoNNk
Junior
Posty: 231
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: ZoNNk »

jak podłaczysz pod prąd powinno zamknac sie okienko ktore jest w srodku tylko trzeba na to poczekac kilka minut

prad działa na grzałke ktora nagrzewa taki kawałek metalu który zmienia połozenie zamykajac okienko

ja swoje rozwaliłem młotkiem i wyczysciłem wyregulowałem ustawiłem i skleiłem poksipolem do metalu i jest ok

w serwisie puga kosztuje 389 zł
1.6 GTI 85 BIELUTeńkI ;]
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

No bez przesady, w Olsztynie na szrotach chodzą po 50 zł.

Chociaż możliwe....w serwisie :mrgreen:
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Hej

Ja takie sprawne tez mam na handel, bo u siebie to wywalilem :) Ale u mnie to wogole inna bajka jest pod maska ;)

Podlacz to pod prad 12v ale nie pomieszaj plusa z minusem!! i po 5 minutach, ta trojkatna dziurka powinna sie zamknac.

Jak juz to sprawdzisz, to sprawdz czy wogole do tego prad dochodzi.

Bo co z tego ze bedzie ten zaworek dzialal, jezeli np. wtyczka nie ma pradu...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
ZoNNk
Junior
Posty: 231
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: ZoNNk »

to po nagrzaniu silnika i tak sie zamknie tylko bedize to dłuuuuuuuuuzej trwało
1.6 GTI 85 BIELUTeńkI ;]
Paweel

Post autor: Paweel »

ZoNNk pisze:to po nagrzaniu silnika i tak sie zamknie tylko bedize to dłuuuuuuuuuzej trwało
ło ... no to mam problem ... czyli pływające obroty to nie przez to :(

ech szkoda gadać ...nic to dziś nawet aparat zapłonowy wyjąłem ... shit jutro będe dalej szukać. :(
Awatar użytkownika
ZoNNk
Junior
Posty: 231
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: ZoNNk »

ale to bedzie lewe powietrze bo jak zaworek jest cały czas otwarty to masz obroty wysokie nawet na gorącym sielniku i wcale nie musza skakac a jesli jest całkiem zamnknięty na zimnym to by zdychał byłoby trzeba trzymac cały czas pedeł wciśniety (miałem tak bo zaworek mi sie mechanicznie zawieszał w rużnych pozycjach)

odpal silnik i posłuchaj w okolicach kolektora czy nie słychac ssania powetrza
bo to własnie jak zasysa lewe to obroty tak falują bo łapie powietrze ktore omineło przepływomierz
ODPOWIEDZ