Mnie nie martwi ta temperatura bo to jest normalna temperatura oleju przy takiej jezdzie
Ale dzieki za propozycje. Ja jednak nie zamierzam zmienic tego oleju. Jest to olej sprawdzony w bojowych warunkach. Rok temu wiekszosc czolowki grupy N w polsce jezdizla na takim oleju, lali go do Lancerow.
temperatura oleju w GTI
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
No za bardzo nie liczyłbym że do rajdowych Lancerów lali takiego Mobila jakiego mogą mieć zwykli "śmiertelnicy" (o ile w ogóle lali tam rzeczywiście Mobila, nawet mimo reklam sponsora itp.).Kaktus pisze:Mnie nie martwi ta temperatura bo to jest normalna temperatura oleju przy takiej jezdzie
Ale dzieki za propozycje. Ja jednak nie zamierzam zmienic tego oleju. Jest to olej sprawdzony w bojowych warunkach. Rok temu wiekszosc czolowki grupy N w polsce jezdizla na takim oleju, lali go do Lancerow.
Ale spoko - jak sprawdzony to nie ma co szaleć i zmieniać za często.
Pozdr
Piweł
Ex 205 GTi...
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Uwierz mi ... lali, i nadal leja.
A tak pozatym, to dopiero od niedawna ten olej wogole pojawil sie w sprzedazy. Stosowali go takze wyscigowcy, od ktorych zreszta takze kupuje ten olej duzo taniej niz w sklepie
A tak pozatym, to dopiero od niedawna ten olej wogole pojawil sie w sprzedazy. Stosowali go takze wyscigowcy, od ktorych zreszta takze kupuje ten olej duzo taniej niz w sklepie
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Ari
- Junior
- Posty: 183
- Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
- Numer Gadu-gadu: 6883999
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
1. Silnik w GTI WYMAGA olejow syntetycznych
2. 90 stopniu po 20 km to wartosc idealna. W ciepły dzień jest wartoscia ksiazkowa przy normalnej jezdzie.
3. Temperatura robocz oleju zaczyna sie od 65 stopni a konczy na 150 - 155 przy oleju syntetycznym. Pozniej silnik sie zaciera. Przed 65 przy pycyniu zreszta tez.
4. Wartości podawane przez fabryczny wskaznik sa nadzywyczaj dokladne
Pozdrawiam
2. 90 stopniu po 20 km to wartosc idealna. W ciepły dzień jest wartoscia ksiazkowa przy normalnej jezdzie.
3. Temperatura robocz oleju zaczyna sie od 65 stopni a konczy na 150 - 155 przy oleju syntetycznym. Pozniej silnik sie zaciera. Przed 65 przy pycyniu zreszta tez.
4. Wartości podawane przez fabryczny wskaznik sa nadzywyczaj dokladne
Pozdrawiam
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Witaj Ari wsrod "zywych"
Dlugo cie nie bylo Online
Dlugo cie nie bylo Online
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora