chlodnica oleju w gti

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Najtaniej: wentylator - jest tani, i latwo go mozna podlaczyc, wkrecasz, kable ciagniesz do kabiny, montujesz sobie wlacznik, i jak ci sie autko zaczyna mocno grzac, wlaczasz drugi wentylator

Najwygodniej: chlodnica - musisz znalesc podstawke i te wszystkie przewody, a co waziejsze te chlodnice, montujesz, i o tyle jest wygodne ze chlodzi olej caly czas i ty sie tym nie musisz przejmowac.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Arti Lublin

Post autor: Arti Lublin »

Dzieki Kaktus,ciekawi mnie tylko jeszcze jedna rzecz:czy jak am drugi wentylator to wyraznie bede widzial na wskazniku ze temperatura jest nizsza,bo powiem szczerze ze najczesciej silnik łapie temperature jak jade jakis czas powyzej 140-150 a wtedy automatycznie jest wymuszone chlodzenie.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

U mnie 2 wentylatory bardzo dobrze sobie radza z temperatura oleju - nie przekracza ona raczej 120 stopni.

A jak jedziesz z ta predkoscia powyzej 140 to jakie masz obroty silnika i jakie wtedy masz cisnienie oleju?

Skoro temperatura naprawde jest wysoka, to moze warto pomyslec o nowej chlodnicy? Znajomy wsadzil noweczke! I byl zdumiony jej dzialaniem. A ma Puga 1.6 o mocy okolo 160KM -> orginalnego 8 zaworowego!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Arti Lublin

Post autor: Arti Lublin »

Heja!
Obroty to zdecydowanie powyzej 3800 a cisnienie ok.4 :?
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Jaki olej? Jaka jest jego temperatura? I jakie dokladnie sa obroty i cisnienie ?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Ksiazkowo powinnno byc 3,5 bara przy 4000 obr - to jest wartosc serwisowa ktora sie sprawdza.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Arti Lublin

Post autor: Arti Lublin »

Nie wiem dokladnie ,musze sie temu przyjrzec. Poganiem se dzisiaj za motocyklami to sprawdze :mrgreen:
Janek_A_S
Junior
Posty: 149
Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Janek_A_S »

Arti Lublin pisze:Witam!
No to u mnie lipa,ani nie ma chlodnicy ani drugiego wiatraka. Co bedzie taraz najlepsze??
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=31235939
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Kaktus pisze:Janek dobrze pisze!!

Wychodzily Peugeoty 1.9 GTI bez chlodnicy oleju, w zamian montowane mialy 2 wentylator!

Tak wiec jezeli nie masz chlodnicy, a masz 2 wentylatory to nie masz sie o co martwic!

Pozatym Peugeot 1.6 GTI mial tylko 1 wentylator, nie mial chlodnicy oleju, a silnik mial znacznie mocniej wyzylowany niz 1.9 GTI, i jakos to jezdzilo :)

W 1.6 wychodzi 71KM na 1 litr pojemnosci, a w 1.9 68KM na 1 litr pojemnosci.
A ja mam 2 wentylatory, chlodnice oleju i miske aluminiowa.
A chlodnica u mnie jest o 30% wieksza niz w 205gti 1.9 (porownywalem...)
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Ari pisze:Ewentualnie można też zastosować podstawke od diesla, która jest przymocowana do bloku bezpośrednio tam gdzie powinien być filtr wtedy węze olejowe są zbędne. Nie wiem dokładnie w którym pugu to występowało. Ale jak będziesz zainteresowany to napisz to się dowiem.
309tki GTI tak mają
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Arti Lublin

Post autor: Arti Lublin »

Kaktus pisze:Jaki olej? Jaka jest jego temperatura? I jakie dokladnie sa obroty i cisnienie ?
Witam.
Wiec wyglada to tak:
160 km/h,ok.4800 obr. woda ok.80 ,olej ok.130,cisnienie oleju ok.4
200 km/h,ok.6000 obr. woda ok.85, olej ok.140,cisnienie oleju ok.4,5
a olej to mobil 15W40 :D
Pozdro
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Wyglada dobrze!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Arti Lublin

Post autor: Arti Lublin »

Wiec nie bede sobie i Tobie Kaktus zawracal glowy,skoro tak mowisz to znaczy za tak ma byc. Dzieki wielkie :wink: !!!
ODPOWIEDZ