Cos mi chrupie przy skręcaniu :(
Niestety jestem z Lublina wiec nie znam sklepu w Gorzowie,ale podpowiem ci jeszcze jedna wazna rzecz: krzyzaki wystepuja w 3 roznych wymiarach,wiec dobrze bedzie jak bedziesz mial stary na wzor,a roznia sie wymiarem miseczek,sa 2 wymiary ale moze byc tez taki ktory bedzie mial po parze roznych rozmiarow.
-
- Junior
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 mar czw, 2004 9:58 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: skwierzyna
witam
sprawa rozwiazana poztywnie
niestety gorzow to wiocha i nic nowego nie dostalem za caly ten laczmik z krzyzakiem zaspiewali mi 190 zeta
wiez pojechELEM NA SZROTA I ZNALAZLEM W DOBRYM STANIE LACZIK I DALEM ZA NIEGO 7 dych
juz zalozonei nawet pojezdzilem i jest git![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
jakby ktos kiedys wymienial ten element u siebie to moge jedno poradzic za zadne skarby nie wyciagajcie tej gumy ktor jest w przegrodzie pomiedzy silnikiem a kabina i przez ktora przechodzi ten lacznik bo wyciaga sie ja latwo ale zaklada koszmarnie szarpalem siez nia ponad godzinke chyba w dwie osoby
hehe ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
sprawa rozwiazana poztywnie
niestety gorzow to wiocha i nic nowego nie dostalem za caly ten laczmik z krzyzakiem zaspiewali mi 190 zeta
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
juz zalozonei nawet pojezdzilem i jest git
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
jakby ktos kiedys wymienial ten element u siebie to moge jedno poradzic za zadne skarby nie wyciagajcie tej gumy ktor jest w przegrodzie pomiedzy silnikiem a kabina i przez ktora przechodzi ten lacznik bo wyciaga sie ja latwo ale zaklada koszmarnie szarpalem siez nia ponad godzinke chyba w dwie osoby
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
-
- Junior
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 mar czw, 2004 9:58 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: skwierzyna
znaczy sie do mnie to bylo ?
jesli tak to jest to tak
otwierasz maske silnika i kladziesz sie na silnik (moze z kanalu lepiej by bylo ale ja mam zajety garaz meblami
)
-i lukasz gdzie jest przekladnia kierownicza (no to chyba wiesz gdzie)
-do przekładni jest przykrecony ten łącznik , odkrecasz taka smieszna srube kluczem 13 (az dziw ze normalny klucz a nie jakies 16 albo 18
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
-jak juz to odkrecisz to caly lacznik powinien odejs ladnie na bok jak nie ce to lekko mlotkiem i pujdzie
-potem wlazisz do kabiny i odkrecasz te plastki pod kieronica
-widzisz kolumne i znowu ten lacznik polaczony z kolumna jest to polaczenie na taki wielofrez i znow jest podobna sruba jak tam przy przekladni ja tez wykrecasz
-ja jeszcze dla ulatwienia odkrecilem cal kolumne (4 sruby) i ladnie to zeszlo z tego wieloferza
- no i potem do srodka komory silnika wyciagasz ten lacznik
-moze byc troche ciezko bo zostaje ta guma o ktorej mowilem ale lepiej sie pomeczyc troche z wyjeciem tego lacznika niz szarpac sie pozniej z guma bo samemu czlowiek sobie z nia nie poradzi napewno
jakby co to moge cos dopisac ale dopiero w nocy bo do roboty idem eee jadem raczej bo juz mogem hyhyhy![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
jesli tak to jest to tak
otwierasz maske silnika i kladziesz sie na silnik (moze z kanalu lepiej by bylo ale ja mam zajety garaz meblami
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-i lukasz gdzie jest przekladnia kierownicza (no to chyba wiesz gdzie)
-do przekładni jest przykrecony ten łącznik , odkrecasz taka smieszna srube kluczem 13 (az dziw ze normalny klucz a nie jakies 16 albo 18
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
-jak juz to odkrecisz to caly lacznik powinien odejs ladnie na bok jak nie ce to lekko mlotkiem i pujdzie
-potem wlazisz do kabiny i odkrecasz te plastki pod kieronica
-widzisz kolumne i znowu ten lacznik polaczony z kolumna jest to polaczenie na taki wielofrez i znow jest podobna sruba jak tam przy przekladni ja tez wykrecasz
-ja jeszcze dla ulatwienia odkrecilem cal kolumne (4 sruby) i ladnie to zeszlo z tego wieloferza
- no i potem do srodka komory silnika wyciagasz ten lacznik
-moze byc troche ciezko bo zostaje ta guma o ktorej mowilem ale lepiej sie pomeczyc troche z wyjeciem tego lacznika niz szarpac sie pozniej z guma bo samemu czlowiek sobie z nia nie poradzi napewno
jakby co to moge cos dopisac ale dopiero w nocy bo do roboty idem eee jadem raczej bo juz mogem hyhyhy
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
-
- Junior
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 mar czw, 2004 9:58 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: skwierzyna
no moze krzyzak sie zaciera ?? i dlatego tak ciezko i moze byc ze dlatego chrupie
jak wymontujesz to zacznij nim ruszac we wszystkie strony i wtedy zobaczysz czy ciezko hodzi i czy cos chrupie w nim
u mnie krzyzak chrupal cicho i luzu nie mial ale to na zewnatrz w aucie dawal jak cholera (bo byl pod obciazeniem )
mozesz jeszcze sprawdzic czy masz samar na tych koncowkach ktore wychodza z przekladni kierowniczej takie gumy sprezynowe powinien byc w srodku smar
ale wieej na te temat znajdziesz w ksiazce Sam naprawiam
no i u mnie mimo ze wspomagania nie mam to sie dosc lekko kreci
no i teraz musze jeszcze nasmarowac troszku ten lacznik bo jest czysciutki i jak krece kierka to mi piszczy bo obciera o ta gume co to jej wyjmowac nie zalecam
no to na tyle o moim chrupaniu
kolejna rzecza jaka bede robil w pugu to chyba bedzie ta nieszczesna tylna bela
echhhh brak mi siel na takie zadanie hyhyhy ![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
jak wymontujesz to zacznij nim ruszac we wszystkie strony i wtedy zobaczysz czy ciezko hodzi i czy cos chrupie w nim
u mnie krzyzak chrupal cicho i luzu nie mial ale to na zewnatrz w aucie dawal jak cholera (bo byl pod obciazeniem )
mozesz jeszcze sprawdzic czy masz samar na tych koncowkach ktore wychodza z przekladni kierowniczej takie gumy sprezynowe powinien byc w srodku smar
ale wieej na te temat znajdziesz w ksiazce Sam naprawiam
no i u mnie mimo ze wspomagania nie mam to sie dosc lekko kreci
no i teraz musze jeszcze nasmarowac troszku ten lacznik bo jest czysciutki i jak krece kierka to mi piszczy bo obciera o ta gume co to jej wyjmowac nie zalecam
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
no to na tyle o moim chrupaniu
kolejna rzecza jaka bede robil w pugu to chyba bedzie ta nieszczesna tylna bela
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
sprobuj podokrecac wszystkie sruby sanek zawieszenia (taka belka z przodu).
Mi kiedys jedna sie zluzowala a druga sie ODKRECILA walilo wlasnie przy zmianie obciazen, a szczegolnie jak lkko powolu do tylu jechalem a potem do przodu...
Po dokreceniu duzo lepiej!
Mi kiedys jedna sie zluzowala a druga sie ODKRECILA walilo wlasnie przy zmianie obciazen, a szczegolnie jak lkko powolu do tylu jechalem a potem do przodu...
Po dokreceniu duzo lepiej!
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"