Kontrolka od chlodnicy - dla tych co kiedys tez pytali
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No to gosc mocno cie w balona robi!
Pierscienie - 300zl i to naprawde dobra cena z komplet!!!
Napinacz paska rozrzadu - 190zl (chociaz w sumie do ciebie moze byc tanszy)
Uszczelka pod glowice - 60zl
Uszczelka pokrywy zaworow - 20zl
Uszczelniacz walka rozrzadu - 10zl
Simeringi cylindrow - 40zl
Zawory - 18zl za sztuke - czyli 144zl za komplet
Pasek rozrzadu - 68zl
Z sumuj sobie te ceny.
Pozatym pierwsze slysze o jakims wypelnianiu cylindrow!! Owszem w cylindrach robia sie progi, ale takie cylindry nadaja sie tylko i wylacznie do WYMIANY!!
Do tego doliczyl bym jeszcze uszczelniacze zaworowe - 40zl za komplet.
A olej 10zl/litr to tylko i wylacznie mineral... jednym slowem kicha.
Lepiej uwazac na takich magikow!! Chytry dwa razy traci!! Wiec uwazaj abys nie dal sie nabic w butelke.
Niech ci Winkiel napisze jak to u niego amortyzatory regeneruja!! I silentbloki wahacza wymieniaja!
OSZSTOW JEST PELNO!! A ten gosc o ktorym piszesz na takiego mi wyglada... niestety.
Pozatym skoro bedzie robil zawory, to nie rozumiem dlaczego nie wymieni prowadnic zaworowych, to bez sensu, bo na pewno maja juz luzy... a jak robic to robic porzadnie.
Wez od niego dokladna rozpiske co zrobic i co ile kosztowalo.
Pierscienie - 300zl i to naprawde dobra cena z komplet!!!
Napinacz paska rozrzadu - 190zl (chociaz w sumie do ciebie moze byc tanszy)
Uszczelka pod glowice - 60zl
Uszczelka pokrywy zaworow - 20zl
Uszczelniacz walka rozrzadu - 10zl
Simeringi cylindrow - 40zl
Zawory - 18zl za sztuke - czyli 144zl za komplet
Pasek rozrzadu - 68zl
Z sumuj sobie te ceny.
Pozatym pierwsze slysze o jakims wypelnianiu cylindrow!! Owszem w cylindrach robia sie progi, ale takie cylindry nadaja sie tylko i wylacznie do WYMIANY!!
Do tego doliczyl bym jeszcze uszczelniacze zaworowe - 40zl za komplet.
A olej 10zl/litr to tylko i wylacznie mineral... jednym slowem kicha.
Lepiej uwazac na takich magikow!! Chytry dwa razy traci!! Wiec uwazaj abys nie dal sie nabic w butelke.
Niech ci Winkiel napisze jak to u niego amortyzatory regeneruja!! I silentbloki wahacza wymieniaja!
OSZSTOW JEST PELNO!! A ten gosc o ktorym piszesz na takiego mi wyglada... niestety.
Pozatym skoro bedzie robil zawory, to nie rozumiem dlaczego nie wymieni prowadnic zaworowych, to bez sensu, bo na pewno maja juz luzy... a jak robic to robic porzadnie.
Wez od niego dokladna rozpiske co zrobic i co ile kosztowalo.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Coz ..... gosc na codzien robi w salonie peugeota. bardzo fajnie sie z nim rozmawia. co pytam tlumaczy bez zadnego ale. zobaczymy jak zrobi , co bedzie - wtedy napisze
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
witam ponownie. auto juz odebralem i pisze mniejwiecej co i jak.
ogolnie wszystko no niestety wyszlo mnie 1500zl. czyli ..........
poczatkowo miala byc wymieniania uszczelka pod glowica, uszczelki zaworow i kopuly zaworow, pasek rozrzadu, napinacz, uszczelniacz rozrzadu jakis odrzutnik , simering chyba jakisprzy tym ( o ile dobrze to zapamietalem), do tego wymiana gum od przegubow ( zewn. - przy kolach ), wymiana oleju + kupno oleju i filtra , wymiana plynu chlodzacego.
za to mialem zaplacic 200zl + 150 za te przeguby.. okazalo sie ze trzeba rozebrac caly silnik bo w misce olejowej byla kawa z mlekiem nie zas sam olej ( poczatkowym objawem bylo ubywanie wody ze zb. wyrownawczego i zbyt duze cisnienie w ukl. chglodzenia - czuc w nim bylo paliwo ). za rozebranie calego silnika ( poza blokiem oczyw. ) 200zl i wymiane tamtych wszystkich uszczelek - wymiana uszczelek pod cylindrami itp. No..... okazalo sie ze silnik juz byl kiedys rozbierany ( ma 156tys.km ) i uszczelki pod cylindrami ktos zalozyl za duze ( byly za duze w obwodzie o 1 cm - jakis frajer to widac kiedys robil) Od spodu cylindra jest jakby wezsza srednica zeby cylinder wszedl w blok ( tak zrozumialem ) i od spodu byl jakos min. ukruszony - dal do ZUT'u i tam to wypelnili obtoczyli itp ( ponoc to sie robi ) ,trzeba bylo zrobic 2 cylindry -40zl/szt. w tym 70zl planowanie glowicy ( na wszelki wypadek bo nie wiadomo jaka Ona jest ) ... .tak wiec wymienione mam wszystkie uszczelki i uszczelniacze , zrobiony rozrzad , wymiana plynow , oczyszczone przednie hamulce bo byly zapieczone. Silnik pracuje git teraz i mam nadzieje ze tak zostanie
Nom wtedy co woda uciekala do cylindrow to gdy auto dlugo stalo to poczatkowo ciezko bylo go odpalac - na 2 cylindrach mialem 2cm osadu jakiegos. Tak wiec reasumujac ...... 500zl robota + 1000 czesci ( w tym zlecenie planowania glowicy i uzupelnienie uszczerbku u spodu cylindra ) ...... aha no i pompa wodna tez poszla do wymiany i troche starych spekanych przewodow. Mechanik jest spox. Wszystko co pytalem to mi tlumacyzl lub tez np na ziemii rysowal. Wkrotce chce mu dac do wymiany 2 przednie wahacze ze wzgledu na wybite koncowki i wymiana takich tam tulejek plastikowych na stabilizatorze - za robote 100zl a czesci to u nas w Ziel. Gorze wahacze 125zl sztuka + te dwie tulejki po 10zl/szt., chyba 2 nie pamietam. Mechanik z serwisu puga - naprawde wporzo gosc, co da sie wywnioskowac z rozmowy, cechuje go wysoka kultura osobista ( tak go odebralem jako klient ). Fachowo podchodzi do sprawy
ogolnie wszystko no niestety wyszlo mnie 1500zl. czyli ..........
poczatkowo miala byc wymieniania uszczelka pod glowica, uszczelki zaworow i kopuly zaworow, pasek rozrzadu, napinacz, uszczelniacz rozrzadu jakis odrzutnik , simering chyba jakisprzy tym ( o ile dobrze to zapamietalem), do tego wymiana gum od przegubow ( zewn. - przy kolach ), wymiana oleju + kupno oleju i filtra , wymiana plynu chlodzacego.
za to mialem zaplacic 200zl + 150 za te przeguby.. okazalo sie ze trzeba rozebrac caly silnik bo w misce olejowej byla kawa z mlekiem nie zas sam olej ( poczatkowym objawem bylo ubywanie wody ze zb. wyrownawczego i zbyt duze cisnienie w ukl. chglodzenia - czuc w nim bylo paliwo ). za rozebranie calego silnika ( poza blokiem oczyw. ) 200zl i wymiane tamtych wszystkich uszczelek - wymiana uszczelek pod cylindrami itp. No..... okazalo sie ze silnik juz byl kiedys rozbierany ( ma 156tys.km ) i uszczelki pod cylindrami ktos zalozyl za duze ( byly za duze w obwodzie o 1 cm - jakis frajer to widac kiedys robil) Od spodu cylindra jest jakby wezsza srednica zeby cylinder wszedl w blok ( tak zrozumialem ) i od spodu byl jakos min. ukruszony - dal do ZUT'u i tam to wypelnili obtoczyli itp ( ponoc to sie robi ) ,trzeba bylo zrobic 2 cylindry -40zl/szt. w tym 70zl planowanie glowicy ( na wszelki wypadek bo nie wiadomo jaka Ona jest ) ... .tak wiec wymienione mam wszystkie uszczelki i uszczelniacze , zrobiony rozrzad , wymiana plynow , oczyszczone przednie hamulce bo byly zapieczone. Silnik pracuje git teraz i mam nadzieje ze tak zostanie
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
cheatoss pisze:po to maja te znizki zeby zarabiac =]
...nawet jesli gosc ma znizki to co z tego .... jakbym pojechal do innego mechanika ktory np nie robi w servisie puga to raz ze moglby cos spartolic to za czesci i tak nie bede miec taniej i tak - a moze drozej bo gosc ktory na codzien pugi robi napewno wie gdzie kupic taniej o
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
nie inaczej
mowie Wam - prawdziwy mechanik w tego slowa znaczeniu
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- cheatoss
- Maniak
- Posty: 1656
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
owszem wie gdzie kupic taniej, nie dlatego zeby klientowi sprzedac taniej, ale zeby bardziej przebic i wiecej na nich zarobic... pomijam takie pierdoly do 50 zl.. ale jesli cena za czesci w sklepie X to 1500zl dla przecietnego klienta, dla znizkowca 1200 to taki znizkowiec posiadajacy warsztat liczy sobie za nie 1400... i wtedy wilk syty i owca cala...Pieraś pisze:cheatoss pisze:po to maja te znizki zeby zarabiac =]
...nawet jesli gosc ma znizki to co z tego .... jakbym pojechal do innego mechanika ktory np nie robi w servisie puga to raz ze moglby cos spartolic to za czesci i tak nie bede miec taniej i tak - a moze drozej bo gosc ktory na codzien pugi robi napewno wie gdzie kupic taniej o
![Obrazek](http://img214.imageshack.us/img214/2458/1ii5.jpg)
![Obrazek](http://img207.imageshack.us/img207/4877/3bh7.jpg)
![Obrazek](http://img207.imageshack.us/img207/8333/2bs8.jpg)
sprzedany
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
dokladnie
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.