Kontrolka od chlodnicy - dla tych co kiedys tez pytali

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
mazdam309XAD

Post autor: mazdam309XAD »

Wydaje sie spoko gosc.Daj jakies namiary jak to w Wawie.
A sowja droga zawsze sie zastanawialem czy do swoznia trzeba koniecznie caly wahacz wymieniac czy moze sam swozen sie jakos da. bo jednak caly wah. 240 a taki zwozen ze 50. Moze ktos zna taki warsztat w Wawie co to robi.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No to gosc mocno cie w balona robi!

Pierscienie - 300zl i to naprawde dobra cena z komplet!!!
Napinacz paska rozrzadu - 190zl (chociaz w sumie do ciebie moze byc tanszy)
Uszczelka pod glowice - 60zl
Uszczelka pokrywy zaworow - 20zl
Uszczelniacz walka rozrzadu - 10zl
Simeringi cylindrow - 40zl
Zawory - 18zl za sztuke - czyli 144zl za komplet
Pasek rozrzadu - 68zl

Z sumuj sobie te ceny.


Pozatym pierwsze slysze o jakims wypelnianiu cylindrow!! Owszem w cylindrach robia sie progi, ale takie cylindry nadaja sie tylko i wylacznie do WYMIANY!!

Do tego doliczyl bym jeszcze uszczelniacze zaworowe - 40zl za komplet.

A olej 10zl/litr to tylko i wylacznie mineral... jednym slowem kicha.


Lepiej uwazac na takich magikow!! Chytry dwa razy traci!! Wiec uwazaj abys nie dal sie nabic w butelke.

Niech ci Winkiel napisze jak to u niego amortyzatory regeneruja!! I silentbloki wahacza wymieniaja!

OSZSTOW JEST PELNO!! A ten gosc o ktorym piszesz na takiego mi wyglada... niestety.

Pozatym skoro bedzie robil zawory, to nie rozumiem dlaczego nie wymieni prowadnic zaworowych, to bez sensu, bo na pewno maja juz luzy... a jak robic to robic porzadnie.

Wez od niego dokladna rozpiske co zrobic i co ile kosztowalo.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

Coz ..... gosc na codzien robi w salonie peugeota. bardzo fajnie sie z nim rozmawia. co pytam tlumaczy bez zadnego ale. zobaczymy jak zrobi , co bedzie - wtedy napisze
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

no i pamietajcie ze mechanicy czesto maja znizki od 20-35% na czesci...a podaja ceny normalne sklepowe, wiec na czesciach lekko 1/3 przycinaja... :|
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
cheatoss
Maniak
Posty: 1656
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cheatoss »

po to maja te znizki zeby zarabiac =]
ObrazekObrazekObrazek

sprzedany :(
Awatar użytkownika
bipi
Junior
Posty: 451
Rejestracja: 25 mar czw, 2004 2:49 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz/Kraków
Kontakt:

Post autor: bipi »

tak czytam co tu piszecie i tak sobie myślę, że mam podobne objawy, tzn. na 600 km ubyło mi ze zbiorniczka jakieś 1/3 wysokości a jest dopiero co po wymianie!! czy to tak może być? że później się unormuje. czy też mam pomyśleć o uszczelkach ??
bipi.205.pl
axelus

Post autor: axelus »

no to wg. mnie to bardzo dobra cena --- tez bym chcial miec takiego mechanika
--- jezeli jest taki dobry jak tani -- to okej --- jak na serwis Puga to naprawde spox :mrgreen:
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

witam ponownie. auto juz odebralem i pisze mniejwiecej co i jak.
ogolnie wszystko no niestety wyszlo mnie 1500zl. czyli ..........

poczatkowo miala byc wymieniania uszczelka pod glowica, uszczelki zaworow i kopuly zaworow, pasek rozrzadu, napinacz, uszczelniacz rozrzadu jakis odrzutnik , simering chyba jakisprzy tym ( o ile dobrze to zapamietalem), do tego wymiana gum od przegubow ( zewn. - przy kolach ), wymiana oleju + kupno oleju i filtra , wymiana plynu chlodzacego.
za to mialem zaplacic 200zl + 150 za te przeguby.. okazalo sie ze trzeba rozebrac caly silnik bo w misce olejowej byla kawa z mlekiem nie zas sam olej ( poczatkowym objawem bylo ubywanie wody ze zb. wyrownawczego i zbyt duze cisnienie w ukl. chglodzenia - czuc w nim bylo paliwo ). za rozebranie calego silnika ( poza blokiem oczyw. ) 200zl i wymiane tamtych wszystkich uszczelek - wymiana uszczelek pod cylindrami itp. No..... okazalo sie ze silnik juz byl kiedys rozbierany ( ma 156tys.km ) i uszczelki pod cylindrami ktos zalozyl za duze ( byly za duze w obwodzie o 1 cm - jakis frajer to widac kiedys robil) Od spodu cylindra jest jakby wezsza srednica zeby cylinder wszedl w blok ( tak zrozumialem ) i od spodu byl jakos min. ukruszony - dal do ZUT'u i tam to wypelnili obtoczyli itp ( ponoc to sie robi ) ,trzeba bylo zrobic 2 cylindry -40zl/szt. w tym 70zl planowanie glowicy ( na wszelki wypadek bo nie wiadomo jaka Ona jest ) ... .tak wiec wymienione mam wszystkie uszczelki i uszczelniacze , zrobiony rozrzad , wymiana plynow , oczyszczone przednie hamulce bo byly zapieczone. Silnik pracuje git teraz i mam nadzieje ze tak zostanie :) Nom wtedy co woda uciekala do cylindrow to gdy auto dlugo stalo to poczatkowo ciezko bylo go odpalac - na 2 cylindrach mialem 2cm osadu jakiegos. Tak wiec reasumujac ...... 500zl robota + 1000 czesci ( w tym zlecenie planowania glowicy i uzupelnienie uszczerbku u spodu cylindra ) ...... aha no i pompa wodna tez poszla do wymiany i troche starych spekanych przewodow. Mechanik jest spox. Wszystko co pytalem to mi tlumacyzl lub tez np na ziemii rysowal. Wkrotce chce mu dac do wymiany 2 przednie wahacze ze wzgledu na wybite koncowki i wymiana takich tam tulejek plastikowych na stabilizatorze - za robote 100zl a czesci to u nas w Ziel. Gorze wahacze 125zl sztuka + te dwie tulejki po 10zl/szt., chyba 2 nie pamietam. Mechanik z serwisu puga - naprawde wporzo gosc, co da sie wywnioskowac z rozmowy, cechuje go wysoka kultura osobista ( tak go odebralem jako klient ). Fachowo podchodzi do sprawy
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

cheatoss pisze:po to maja te znizki zeby zarabiac =]

...nawet jesli gosc ma znizki to co z tego .... jakbym pojechal do innego mechanika ktory np nie robi w servisie puga to raz ze moglby cos spartolic to za czesci i tak nie bede miec taniej i tak - a moze drozej bo gosc ktory na codzien pugi robi napewno wie gdzie kupic taniej o :)
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
bipi
Junior
Posty: 451
Rejestracja: 25 mar czw, 2004 2:49 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz/Kraków
Kontakt:

Post autor: bipi »

"na ziemii rysował" powiadasz? zaangażowany widać :wink:
bipi.205.pl
axelus

Post autor: axelus »

czego nie robi sie dla klienta , przecie : KLIENT NASZ PAN :mrgreen:
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

nie inaczej :) mowie Wam - prawdziwy mechanik w tego slowa znaczeniu
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
cheatoss
Maniak
Posty: 1656
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cheatoss »

Pieraś pisze:
cheatoss pisze:po to maja te znizki zeby zarabiac =]

...nawet jesli gosc ma znizki to co z tego .... jakbym pojechal do innego mechanika ktory np nie robi w servisie puga to raz ze moglby cos spartolic to za czesci i tak nie bede miec taniej i tak - a moze drozej bo gosc ktory na codzien pugi robi napewno wie gdzie kupic taniej o :)
owszem wie gdzie kupic taniej, nie dlatego zeby klientowi sprzedac taniej, ale zeby bardziej przebic i wiecej na nich zarobic... pomijam takie pierdoly do 50 zl.. ale jesli cena za czesci w sklepie X to 1500zl dla przecietnego klienta, dla znizkowca 1200 to taki znizkowiec posiadajacy warsztat liczy sobie za nie 1400... i wtedy wilk syty i owca cala...
ObrazekObrazekObrazek

sprzedany :(
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

dokladnie
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
ODPOWIEDZ