Dla wybitnie obeznanych zagadki

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
iveras
Maniak
Posty: 1068
Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 1660813
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk

Post autor: iveras »

To wiem ale kolesie na przeglądzie sprawdzają, prawda? Jak radzą sobie Ci którzy już mają takie cuś?
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Hej!

Masz zatarta pompe paliwa! Pompa jak pada, to sie zaczyna przegrzewac, a jak sie przegrzewa to spada jej wydajnosc, a czasami nawet nie pracuje wogole!

Ale nie wykluczam przegrzewajacego sie przekaznika od pompy, czy tez gdzies przetartych przewodow.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
iveras
Maniak
Posty: 1068
Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 1660813
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk

Post autor: iveras »

Że pompa pada to możliwe, ale na codzień chodzi bardzo dobrze. Jeżeli jest taka opcja że przewody to na pewno one! Dzięki Kaktus! Pozdrawiam
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
ODPOWIEDZ